کد خبر : 9215

لامبورگینی اوروس، آفرود می شود

لامبورگینی اوروس، آفرود می شود

هرچند در مورد احتمال استفاده مالکان لامبورگینی اوروس از خودروی خود در جاده‌های ناهموار و بیراهه شک و تردید بسیاری وجود دارد، با این‌حال شرکت لامبورگینی تصمیم گرفته پکیجی روی این خودرو ارائه دهد که در صورت تمایل مالک اوروس به پیمودن مسیرهای خارج جاده، این محصول لامبورگینی بتواند انتظارات را برآورده سازد.

به گزارش خودروتک، پکیج آفرود ارائه شده برای لامبورگینی اوروس ضمن اضافه کردن حالت های مختلف رانندگی، ارتفاع سواری با این خودرو، زاویه ورود و خروج را افزایش داده است.“یکی از اولین مواردی که در این خودرو جلب توجه می‌کند نصب نوارهای استیل روی سپرها و خروجی‌های اگزوز از جنس استیل براق است.

نکته مهم دیگر درباره پکیج آفرود ارائه شده برای اوروس را می‌توان افزایش ارتفاع این خودرو نسبت به نمونه استاندارد به میزان 35 میلی‌متر دانست که بدین ترتیب ارتفاع کف خودرو از زمین را به 248 میلی‌متر می‌رساند. در این حالت زوایای ورود و خروج خودرو به ترتیب برابر با 27.9 و 28.3 درجه بوده که بسیار بیشتر از 20.3 و 26.8 درجه در نمونه استاندارد خواهد بود. این افزایش ارتفاع مطمئناً می‌تواند نقش مهمی در افزایش توانایی حرکتی این خودرو در جاده‌های ناهموار ایفا نماید.

برای اجتناب از پیش آمدن هرگونه اتفاق ناگوار در جریان سفرهای ماجراجویانه احتمالی با این شاسی بلند، لامبورگینی در مجموعه آفرودی پیش‌بینی شده برای اوروس سه حالت رانندگی بیش از نمونه‌های عادی این خودرو پیش‌بینی کرده است. حالت‌های Terra و Sabbia به حرکت پایدار خودرو در مسیرهای لغزنده همچون راه‌های پوشیده از گل‌ولای یا شن یاری می‌رسانند درحالی‌که استفاده از وضعیت Neve برای رانندگی در راه‌های پوشیده از برف و یخ بسیار مفید خواهد بود. البته در هنگام حرکت در مسیرهای عادی، همچنان امکان انتخاب بین سه حالت استاندارد، اسپرت و کورسا فراهم خواهد بود.

برای فراهم کردن دید واضح‌تر از مسیر پیش رو برای راننده اوروس، مجموعه دیگری به نام «پکیج شستشو» برای این خودرو تدارک دیده شده که شامل امکان شستشو برای چراغ‌های جلو و دوربین دید عقب است که مصرف آب کمتری نیز نسبت به نمونه‌های نصب شده در مدل‌های عادی اوروس دارد.

در نهایت باید به نصب ریل‌های سقفی روی اوروس اشاره کرد که توانایی حمل وسایلی چون قایق کوچک، دوچرخه، لوازم اسکی و اسنو بورد را برای این خودرو فراهم کرده است.


منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها