کد خبر : 9069

سبد فروش آئودی برای سال 2019 اعلام شد

سبد فروش آئودی برای سال 2019 اعلام شد

نقشه راه آئودی برای سال 2019 به اینترنت راه پیدا کرد. این شرکت آلمانی امسال از چندین خودرو رونمایی می کند.

به گزارش خودروتک، به تازگی نقشه راه آئودی برای سال 2019 از کشور اسپانیا در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این تصویر از مراسم رونمایی خودروی Q3 در این کشور به اینترنت راه پیدا کرده است.

در حالی که در این نقشه راه خودروهای این برند آلمانی برای سال جاری میلادی مشخص شده است، نمی توان از ورود تمام این محصولات به بازار ایالات متحده آمریکا اطمینان کامل داشت.

این شرکت آلمانی قصد دارد در ماه های آینده از 18 خودرو رونمایی کند. علاوه بر خودروهای فیس لیفت، شاهد معرفی محصولات جدید نیز از سوی آئودی خواهیم بود. در سه ماهه اول سال جاری شاهد معرفی نمونه فیس لیفت آئودی R8 ،TT و SQ2 خواهیم بود.

در سه ماهه دوم خودروی A6 Allroad به همراه TT RS و RS 5 اسپرت‌بک از راه می رسد. در نیمه دوم سال 11 خودرو در معرض دید عموم قرار می گیرد. از این محصولات می توان به نمونه فیس لیفت آئودی Q7، نمونه پلاگین هیبریدی Q5 و A7 اشاره کرد.

خودروی RS7 در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی می شود. بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی این محصول هستند. انتظار می رود این خودروی آلمانی به یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر و توربوشارژر دوقلو مجهز شود که قدرتی بالاتر از 600 اسب بخار تولید می کند.

در سه ماهه چهارم سال، 5 خودروی جدید از راه می رسد. A8 L e-tron ،e-tron Sportback، آئودی A3 ،RS Q3 و RS6 این محصولات را تشکیل می دهند.

آئودی سالانه محصولات زیادی را روانه بازار می کند، البته خریداران در هر کشور به سری مخصوصی از محصولات این برند آلمانی دسترسی دارند. انتظار می رود این نقشه راه مربوط به کشور اسپانیا باشد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها