کد خبر : 8992

ب ام و M8 مدل گرن کوپه در راه است

ب ام و M8 مدل گرن کوپه در راه است

تصاویر جاسوسی بی‌ام‌و M8 گرن کوپه در فضای مجازی منتشر شد. خودروی موجود در این تصاویر به خوبی پوشانده شده است.

به گزارش خودروتک، بی‌ام‌و M5 تمام ویژگی‌های یک خودروی مناسب را داراست. این خودرو به موتور بسیار قدرتمندی مجهز شده، امکانات بی‌شماری دارد و یک خودروی سدان سایز متوسط لوکس نیز محسوب می‌شود.  در صورتی که خریداران خواهان پرداخت مبلغ بیشتری برای تصاحب یک خودروی سدان قدرتمند و لوکس باشند، می‌توانند تا عرضه خودروی بی‌ام‌و M8 گرن کوپه به بازار صبر کنند.

نزدیک به یکسال پیش نمونه مفهومی این خودروی آلمانی در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 به نمایش گذاشته شد. به تازگی تصاویر مخفیانه این خودرو توسط عکاسان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این خودروی آلمانی مراحل نهایی آزمایش خود را پشت سر می‌گذارد و بی‌ام‌و در آینده نزدیک تولید آن را آغاز می‌کند. در بخش پشتی این دستگاه 4 خروجی اگزوز قرار گرفته و همچنین سیستم تعلیق اسپرت آن ارتفاع کمی دارد.

جلوپنجره این خودرو و سپر آن ابعاد بزرگی دارد تا هوا به اندازه کافی وارد موتور شود. ابعاد جلوپنجره این خودرو در مقایسه با بی‌ام‌و X7 و نمونه فیس لیفت بی‌ام‌و سری 7 کوچکتر است که برای علاقه‌مندان به این برند آلمانی می‌تواند خوشایند باشد. بی‌ام‌و M8 گرن کوپه به عنوان جایگزین بی‌ام‌و M6 گرن کوپه روانه بازار می‌شود. در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی بی‌ام‌و M8 کوپه و M8 کانورتیبل در فضای مجازی بودیم. این محصولات از طراحی نسبتا مشابه بهره می‌برند.

در بخش موتور باید شاهد حضور یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.4 لیتر و توربوشارژر دوقلو باشیم. به احتمال زیاد این موتور قدرتی برابر با بی‌ام‌و M5 و یا M5 Competition را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این موتور قادر به تولید 617 اسب بخار قدرت است که برای این خودرو کاملا کافی به نظر می‌رسد. بی‌ام‌و M8 گرن کوپه در زمان معرفی تبدیل به گران‌ترین و قدرتمندترین خودروی سری M بی‌ام‌و خواهد شد.

انتظار می‌رود در چند ماه آینده به صورت رسمی نمونه کوپه بی‌ام‌و M8 در معرض دید عموم قرار بگیرد. بی‌ام‌و M8 گرن کوپه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2020 به صورت رسمی معرفی شده و به بازار عرضه می‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها