کد خبر : 80757

تصاویر | اگر ب ام و وانت بسازد این قدر هیجان انگیز و استثنایی است !

تصاویر | اگر ب ام و وانت بسازد این قدر هیجان انگیز و استثنایی است !

رندرهای جذاب پیکاپ BMW XM منتشر شد. این پیکاپ وانت جذاب بر اساس شاسی بلند بی ام و XM طراحی شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر پیکاپ آینده بی ام و را مشاهده کنید.

به گزارش خودروتک ، ب ام و طی هفته گذشته از بی ام و XM به عنوان یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهای جهان پرده برداشت و توانست نگاه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. در همین راستا پیج اینستاگرامی k designag بر اساس شاسی بلند XM رندرهای جذابی از پیکاپ آینده بی ام را طراحی کرده است.

تصاویر پیکاپ BMW XM

پیکاپ BMW XM

هرچند در حال حاضر مدیران بی ام و برای تولید پیکاپ وانت برنامه‌ای ندارند، اما رندرهای جذابی که از پیکاپ BMW XM منتشر شده می‌تواند دیدگاه آنها را تغییر دهد. در واقع خودروسازان بزرگ با عزم جدی در حال الکتریکی‌سازی محصولات خود هستند و در این میان بازار پیکاپ وانت‌ها نیز بسیار رونق پیدا کرده است، از این رو احتمال دارد بی ام و به زودی با معرفی یک پیکاپ وانت به این بازار نیز ورود پیدا کند.

پیکاپ BMW XM

از آنجایی که پیکاپ وانت‌ها جزو خودروهای بسیاری محبوب و پرفروشی محسوب می‌شوند، شرکت ریویان به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه تولید وانت‌های برقی توانسته با پیکاپ R1T نگاه بسیاری را به خود جلب کند. پیکاپ ریویان R1T در واقع ترکیبی از یک خودروی آفرود، لوکس و پرفورمنس بالا محسوب می‌شود که می‌تواند به خوبی به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد.

پیکاپ BMW XM

شرکت مرسدس بنز نیز قصد دارد یک وانت پیکاپ برقی را بر اساس شاسی ریویان توسعه دهد. فولکس واگن نیز برای تولید پیکاپ برقی عزم جدی دارد و در ساخت آن از شاسی برقی فورد استفاده خواهد کرد. از طرفی فورد و شورلت نیز برنامه‌هایی برای ساخت پیکاپ‌های برقی در نظر گرفتند تا از این بازار در حال رونق سهمی داشته باشند.

در چنین شرایطی بی ام و نیز عقب نخواهند ماند؛ در واقع اگر این خودروساز آلمانی قادر است شاسی بلند قدرتمندتری نظیر XM را تولید کند، برای تولید یک پیکاپ وانت برقی راه دشوار را در پیش نخواهد داشت. با توجه به اینکه رندهای منتشر شده از پیکاپ BMW XM بسیار جذاب به نظر می‌رسند، احتمال دارد بی ام و خودرویی مشابه با آن را طراحی کند. گفتنی است بی ام و هنوز به صورت رسمی از عزم خود برای ساخت پیکاپ وانت خبر نداده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها