کد خبر : 80610

آغاز فروش پژو 208 برقی

آغاز فروش پژو 208 برقی

شرکت فرانسوی خودرو ساز پژو اعلام کرد محصول جدید الکتریکی این شرکت با عنوان e-208 در سال آینده به‌ روزرسانی کاملی را دریافت کرده و با یک پیشرانه جدید که قدرت را افزایش داده و برد قابل توجهی طولانی‌تر را به همراه خواهد داشت، وارد بازار می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، پژو قصد دارد محصول الکتریکی جدید خود را با عنوان  e-208 به‌ روزرسانی کرده و در سال 2023 به فروش برساند.

بر اساس اطلاعات موجود، این خودرو  پیشرانه‌ ای را دریافت می ‌کند که در پژو e-308 هاچ ‌بک اخیراً معرفی‌ شده است. این پیشرانه شامل باتری بزرگ ‌تر ۵۱ کیلو وات‌ساعتی خواهد بود.

طی تغییرات اعمال شده، قدرت این محصول از ۱۳۶ اسب بخار به ۱۵۶ اسب بخار می رسد، در حالی که برد آن نیز از ۳۶۲ به ۴۰۰ کیلومتر بهبود می یابد.

 

شرکت پژو هنوز آمار دقیق عملکرد این محصول را اعلام نکرده است، اما انتظار م ی‌رود سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر پژو ۲۰۸ الکتریکی، کمتر از ۸ ثانیه باشد. گفته می شود این محصول پژو به عنوان رقیب رنو زو وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سیناپرس، باتری پیشرانه جدید e-208 از ۸۰ درصد نیکل، ۱۰ درصد منگنز و ۱۰ درصد کبالت تشکیل شده است که کارایی را نسبت به e-208 قبلی بهبود می بخشد.

 

پژو همچنین اعلام کرد: به لطف استفاده از پمپ حرارتی، سنسور رطوبت، نسبت انتقال جدید و تایرهای جدید کلاس A 16 اینچی، میانگین راندمان انرژی را در محصول جدید خود به 5.18 mpkWh افزایش می دهد.

نکته جالب توجه این است که با حفظ حداکثر نرخ شارژ ۱۰۰ کیلووات، e-208 می تواند از ۲۰ تا ۸۰ درصد طی کمتر از ۲۵ دقیقه شارژ شود.

 

به گزارش سیناپرس، پژو هنوز قیمت این محصول جدید را اعلام نکرده است، اما ما انتظار داریم که مدل جدید نسبت به مدل فعلی، گران تر باشد.

گفتنی است پژو از  زمان عرضه e-208  در سال ۲۰۱۹ ،  ۱۱۰ هزار دستگاه از این خودرو را  به فروش رسانده است.

208 در تمام فرم‌های ترکیبی به طور پیوسته در پنج مدل پرفروش اروپا در طول سال ۲۰۲۲ ظاهر شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها