کد خبر : 79867

پیکاپ جدید جک به اسم شیطان سبز + در راه ایران

پیکاپ جدید جک به اسم شیطان سبز + در راه ایران

به تازگی نسخه شیطان سبز از پیکاپ جک هانتر به صورت رسمی رونمایی شده است، خودرویی که احتمالا وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو، در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۲، نسخه شیطان سبز از پیکاپ جک هانتر به صورت رسمی رونمایی شد. این خودروی جدید قبلاً با قیمت ۱۶۳،۸۰۰ تا ۱۹۱،۸۰۰ یوان پیش‌فروش شده است. نسخه گرین دیمون یا شیطان سبز به عنوان یک مدل کاربر محور، عمدتاً از نظر ظاهری و کیت‌های آفرود ارتقا داده شده است. این نسخه احتمالا در فهرست محصولات مونتاژی در ایران نیز قرار خواهد گرفت.

پیکاپ جک هانتر شیطان سبز براساس نسخه باب‌کت ارتقا یافته است.

میله‌های جلو و عقب، گاردهای شاسی و وینچ برقی ۹۵۰۰ پوندی، همگی مشابه نسخه باب‌کت هستند. چراغ‌های جلو، باربندها، رینگ‌ها، دستگیره درها و بخش عقب خودرو با رنگ سبز فلورسنت تزئین شده‌اند. همچنین لوگوی جک با همین رنگ روی جلوپنجره بزرگ آن نقش بسته است.

 

شیطان سبز، خودرویی با شانس حضور در بازار ایران/ عکس

جک هانتر شیطان سبز با ارتفاع از کف ۲.۳ متر، مجدداً به کیت بلندکننده ۲ اینچی بلک مامبا برای افزایش ارتفاع مجهز شده است که دارای ۹ چرخ‌دنده تنظیم میرایی نرم و سخت است. این پیکاپ جدید همچنین به نسخه تایلندی میله پایدارکننده مجهز است که عملکرد آفرود آن را بهبود می‌بخشد.

جک هانتر گرین دیمون با کابین مشکی و قهوه‌ای، پنل ابزار ۷ اینچی LCD، نمایشگر عمودی لمسی هوشمند ۱۰.۴ اینچی، اتصال داخلی J-LINK، سیستم تعامل صوتی هوشمند، شارژ بی‌سیم تلفن همراه و سایر امکانات تجربه رانندگی مشابه با خودروهای سواری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. امکانات رفاهی رنگارنگ یکی از مزایا این پیکاپ برای مشتریان خواهد بود.

جک هانتر شیطان سبز با دو موتور ۲.۰ لیتری دیزلی و ۲.۴ لیتری بنزینی قابل سفارش‌گذاری خواهد بود. موتور دیزلی حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر دارد. این پیشرانه با استانداردهای آلایندگی ملی VI مطابقت دارد. موتور بنزینی حداکثر توان ۲۱۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. جک هانتر گرین دیمون با یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها