کد خبر : 78617

مدل جدید هوندا CR-V رونمایی شد | شاسی بلند کمیاب بازار ایران

مدل جدید هوندا CR-V رونمایی شد | شاسی بلند کمیاب بازار ایران

به تازگی نسل جدید هوندا CR-V در ایالات متحده معرفی شده است که ظاهری جدید و کاملا متفاوت داشته و عملکرد عمومی آن به لطف پیشرانه هیبریدی بهبود و ارتقا یافته است.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، شرکت خودروساز هوندا به تازگی محصولی جدید معرفی کرده است که رقیب تویوتا RAV4 بوده و قرار است از سال آینده در اروپا به فروش برود.

باید توجه داشت که حدود شش سال از رونمایی نسل پنجم CR-V می گذرد. این محصول هیبریدی و استاندارد، به هاچ بک جدید هوندا سیویک شباهت دارد اما  از نظر مفهومی شبیه به CR-V است.

این خودرو با یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی با یک جفت موتور الکتریکی ترکیبی با ۲۰۴ اسب بخار قدرت می تواند با حداکثر سرعت  ۱۸۵ کیلومتر در ساعت حرکت کند. 

 

این خودرو مانند هوندا سیویک، تشکیل دهنده نسل جدید و معماری جهانی هوندا هستند و ادعا می شود با بیشتر شده فاصله محورها در آن، کیفیت سواری افزایش داده می شود. بررسی محصول جدید خانواده هوندا نشان می دهد این شرکت برای نسل چهارم این محصول، CR-V قدیمی خود را به قلمرو SUV های خانوادگی فول سایز منتقل می کند.

گفته می شود بدنه این محصول جدید ۱۵ درصد قوی تر از نمونه های پیشین است در حالی که سیستم تعلیق و فرمان این خودرو برای هندلینگ و پاسخگویی بهتر تنظیم شده اند.

 

به باور برخی کارشناسان، این خودرو الهام گرفته از وانت و شاسی بلند Ridgeline در بازار ایالات متحده است.

به گزارش سیناپرس، در داخل این خودرو یک صفحه ‌نمایش و شماره ‌گیر دیجیتال 7.0 اینچی استاندارد تعبیه شده و یک کنسول میانی عریض با شارژرهای USB-A و USB-C و یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ایستاده 7.0 یا 9.0 اینچی با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند در بالای داشبورد قرار دارد.به گزارش سیناپرس،نمای جلو پنجره این خودرو نیز دارای دو چراغ باریک با ظاهری تهاجمی است که با یک دریچه هوای پوششی با جلوه لانه زنبوری  تکمیل می شود.

 

شرکت هوندا همچنین مدعی شد در این محصول به افزایش فضای پای سرنشین عقب توجه شده و ظرفیت صندوق عقب آن نیز به بیش از ۱۰۰ لیتر رسیده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها