کد خبر : 78488

ام جی 4 جدید | خودرویی که می توانست در ایران باشد

ام جی 4 جدید | خودرویی که می توانست در ایران باشد

خودروی جدید ‌ام جی ۴ که تصاویر رسمی آن، اخیرا منتشر شده یک هاچ‌بک تمام الکتریکی است که توسط این شرکت چینی بریتانیایی برای رقابت با امثال فولکس واگن ID. ۳ ساخته شده و به احتمال زیاد از شهریور امسال شاهد ورود آن به بازار‌های بین‌المللی خواهیم بود.

به گزارش خودروتک ، ام جی ۴ ، نخستین محصول تولیدی‌ ام جی روی پلت فرم MSP است. این خودرو که تصاویر رسمی آن، اخیرا منتشر شده یک هاچ‌بک تمام الکتریکی است که توسط این شرکت چینی بریتانیایی برای رقابت تولید شده.

ام جی ۴ در واقع جدیدترین عضو خانواده شرکت بوده و اولین نمونه تولید شده روی پلت فرم MSPام جی محسوب می‌شود. جالب است بدانید قبلاً نسخه ویژه بازار چین این خودرو توسط برند مولان رونمایی شده بود و اکنون شاهد رونمایی آن با نشان ‌ام جی هستیم.

در حالی که در همه جای دنیا محبوبیت شاسی‌بلند‌ها از همیشه بیشتر شده، خودرو‌هایی در ابعاد و اندازه‌های ‌ام جی ۴ در اروپا بسیار محبوب هستند.

روی پلت فرم جدید این خودرو قرار است در آینده شاهد طراحی و تولید مجموعه‌ای از خودرو‌های تمام الکتریکی جدید باشیم.

 

مدتی پیش برخی تصاویر این خودرو توسط وب سایت‌های چینی منتشر شده بو. در نگاه اولیه به تصاویر رسمی ‌ام جی ۴ می‌توان به خوبی متوجه شد که شرکت با طراحی آن، قلب بازار هاچ بک‌های سگمنت C را نشانه گرفته است. ‌

 

ام جی ۴ با داشتن ابعادی معادل ۴۲۸۷ میلی‌متر طول، ۱۸۳۶ میلی‌متر عرض و ۱۵۰۶ میلی‌متر ارتفاع دقیقاً همان اندازه‌ای را دارد که از یک هاچ‌بک خانوادگی انتظار می‌رود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها