کد خبر : 7792

سرانجام ویرایش قوی تر نیسان لیف آمد

سرانجام ویرایش قوی تر نیسان لیف آمد

خودروساز ژاپنی نیسان بالاخره از نیسان لیف ای پلاس با قدرت بیشتر و پک باتری بزرگتر در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک، خودروساز ژاپنی نیسان بالاخره از نیسان لیف ای پلاس با قدرت بیشتر و پک باتری بزرگتر در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد.

نام جهانی این خودرو نیسان لیف ای پلاس است که در کشورهایی نظیر آمریکا و کانادا با عنوان سری پلاس لیف نیز شناخته می شود و شایان ذکر است که در سه تریم لیف اس پلاس، لیف اس وی پلاس و اس ال پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

این محصول نیسان به ترتیب در ژانویه 2019، بهار 2019 و اواسط سال 2019  در اختیار مشتریان ژاپنی، آمریکایی و اروپایی قرار می گیرد.

شاید مهمترین خبر در خصوص این خودرو الکتریکی به باتری و رنج مسافتی آن مربوط شود. نیسان لیف ای پلاس مجهز به باتری 62 کیلووات ساعتی بوده و رنج مسافتی آن 364 کیلومتر است.

علاوه براین، نسخه پلاس از یک موتور الکتریکی 160 کیلوواتی بهره برده که در گذشته این میزان برابر با 110 کیلووات بوده و حالا کاربران شاهد شتاب بیشتر، 45 درصد قدرت بیشتر و تولید 340 نیوتون متر گشتاور هستند.

طراحی خارجی ای پلاس با لیف مجهز به باتری 40 کیلووات ساعتی تفاوت چندانی ندارد و تنها تغییر آن لوگوی آن است.

از تغییرات مهم بخش داخلی و کابین خودرو نیز می توان به استفاده از صفحه نمایش لمسی بزرگتر اشاره کرد.

نیسان لیف به دلیل فروش فوق العاده به عنوان یکی از تاثیرگذارترین خودروهای الکتریکی در تاریخ باقی می ماند و از سال 2010 تا به امروز بیش از 380 هزار نسخه از این خودرو ژاپنی فروخته شده است.

منبع: میعت صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها