کد خبر : 77596

پیکاسو LMS660 | سوپراسپرت سوئیسی

پیکاسو LMS660 | سوپراسپرت سوئیسی

کارخانه خودروسازی پیکاسو اعلام کرده که تنها ۲۱ نمونه از خودروی جدید خود را روانه بازار می‌کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پیکاسو Automotive، یک شرکت سوپراسپرت استارتاپی از سوئیس، به وعده خود مبنی بر معرفی اولین مدل تولیدی خود در ژوئن (خرداد) امسال عمل کرد و رسماً ۶۶۰ LMS را به نمایش گذاشت. این نسخه تولیدی، نمونه اولیه PS-۰۱ است که برای اولین بار در ژانویه (دی) پارسال به نمایش در آمد.

این وسیله نقلیه برای اولین بار در یک رویداد پیش نمایش خصوصی در Top Marques Monaco معرفی شد و اکنون افرادی که علاقه به این خودرو دارند، می‌توانند آن را سفارش دهند.

پیکاسو ۶۶۰ LMS روی یک پلت فرم فوق سبک ساخته شده از فیبر قرار دارد؛ این خودروساز اعلام کرده که دو طرف بدنه، با پنل‌های طولانی فیبر کربنی ساخته شده که وزن آن را به ۹۸۰ کیلوگرم می‌رساند.

 

پیکاسو در طراحی این خودرو به فضای داخلی توجه ویژه‌ای کرده تا مورد استقبال افرادی که استفاده روزمره از خودرو دارند هم قرار گیرد. بسیاری از ویژگی‌های اتومبیل‌های مسابقه‌ای از جمله کمربند ایمنی ویژه، انتخابگر چرخشی برای سیستم ABS قابل تنظیم و حالت‌های کنترل کشش و فرمان فیبر کربنی سفارشی که در آلکانترا سفارش داده می‌شود، در این خودرو جدید وجود دارد.

۶۶۰ LMS یک موتور ۳.۰ لیتری توئین توربو V ۶ است که از سوی Autotecnica Motori - یک شرکت ایتالیایی که موتور‌های رقابتی را توسعه می‌دهد و تولید می‌کند- تامین می‌شود. موتور شش سیلندر مطابق با مشخصات پیکاسو ساخته شده است؛ ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قدرت از طریق یک جعبه دنده شش سرعته به چرخ‌های عقب می‌رسد. ۶۶۰ LMS اولین کاربرد خودرویی است که به طور قانونی می‌تواند در جاده تردد کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها