کد خبر : 77542

رونمایی شیطنت آمیز ب ام و جدید

رونمایی شیطنت آمیز ب ام و جدید

شرکت خودرو سازی ب ام و تایید کرده است که در اواخر این ماه در جشنواره سرعت گودوود از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، نزدیک به دو سال از زمانی که ب ام و فاش کرد که قصد دارد رقیب مرسدس-AMG C63 را بر اساس نسل G80 BMW M3 که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد ارائه کند، خبر از رونمایی این محصول داد.

بر این اساس، محصول جدید ب ام و، BMW M3 Touring نام داشته و دارای ویژگی های ظاهری بسیاری با سالن M3 است، اما بدنه سری 3 به سبک تورینگ تفاوت قابل توجهی دارد. سپر عقب و نسبتا تیز از سالن M3 همراه با چهار لوله اگزوز که یک دیفیوزر بزرگ را در بر می گیرند، حمل می شود. یک اسپویلر سه بعدی در بالای جلوپنجره عقب این خودرو دیده می شود که ریل های سقف در آن به سمت جلو کشیده شده اند.

مانند قسمت عقب، بخش جلوی این خودرو تا حد زیادی از M3 معمولی الهام گرفته و دارای جلوپنجره دوتایی، برآمدگی های کاپوت و ورودی های بزرگ به سمت لبه ها است.

به باور کارشناسان، M3 Touring شباهت زیادی به سری ۳ تورینگ دارد، اگرچه می توان آن را با قوس های گشاد شده، ورودی های هوای بزرگ و سیستم اگزوز اسپرت متمایز کرد. این خودرو نشان می دهد ب ام و به رقابت مستقیم با  آئودی RS4 پرداخته است.

به گزارش سیناپرس، اگر چه شرکت ب ام و هنوز جزئیات فنی M3 را فاش نکرده، اما تایید کرده است که در این محصول از موتور بنزینی M شش سیلندر توربوشارژر استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که M3 Touring سیستم‌ های مکانیکی و پیشرانه خود را با M3 saloon و M4 به اشتراک بگذارد که در آن‌ ها موتور خطی 3.0 لیتری S58 دو توربوشارژر قدرت ۴۷۳ اسب بخار ارائه می ‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها