کد خبر : 77538

رنو آسترال رسماً رونمایی شد

رنو آسترال رسماً رونمایی شد

اکنون تصاویر تصاویری از مراسم رونمایی این خودرو در اروپا روی خط رسانه ها قرار گرفته که می توان ویژگی های کامل آسترال را بطور واقعی و بدون افکت های استودیویی مشاهده کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، همانطور که قبلا اشاره شد، آسترال به عنوان جایگزینی برای قاجار در نظر گرفته شده که رنو اتمسفر کابین و بدنه را کاملا بهبود داده است و هدف از این رویکرد برخورداری از سهم مناسب در بازار کراس اوورها است.

در قسمت پیشرانه تریم پایه از موتور 1.2 لیتری بنزینی 3 سیلندر توربو هیبرید ملایم 48 ولتی استفاده شده است. میزان خروجی برابر با 130 اسب بخار است. استفاده از فناوری   هیبرید ملایم  متوسط میزان مصرف سوخت را به 5.3 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش داده که 20 درصد در مقایسه با همین پیشرانه بدون هیبرید ملایم بهینه شده است.

برای تریم بالاتر آسترال ، پیشرانه هیبرید ملایم 4 سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژ نیز قابل سفارش است که در همکاری با مرسدس بنز توسعه یافته است. این پیشرانه از باتری 12 ولتی لیتیوم- یون استفاده می کند و با جعبه دنده دستی 6 سرعته یا نمونه اتوماتیک اکس-ترونیک قابل سفارش خواهد بود. با جعبه دنده دستی میزان خروجی پیشرانه 140 اسب بخار و با نمونه اتوماتیک 160 اسب بخار(270 نیوتن متر گشتاور) محاسبه شده است.

 
رنو آسترال
رنو آسترال
رنو آسترال
رنو آسترال
رنو آسترال
رنو آسترال
رنو آسترال
رنو آسترال
رنو آسترال
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها