کد خبر : 77487

اولین تصاویر رسمی تسلا سایبر تراک رونمایی شد

اولین تصاویر رسمی تسلا سایبر تراک رونمایی شد

عکس‌های داخلی سایبرتراک تسلا نشان می‌دهد این خودرو نسبت به نسخه مفهومی تغییراتی دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، نمونه اولیه خودرو سایبرتراک تسلا یک صفحه نمایش مجزا در پشت فرمان دارد که در خودرو مفهومی، این صفحه نمایش وجود نداشت. تغییرات بیشتری روی این خودرو اعمال شده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به تعبیه کنسول میانی (به‌ جای صندلی وسط تاشو) و شکل متفاوت پدال‌ها اشاره کرد.

سایبرتراک جدید تسلا علاوه بر آینه‌های بغل، تیغه برف‌پاک‌کن برجسته‌ای دارد که ایلان ماسک مدیرعامل این کارخانه خودروسازی اعلام کرده بود: طبق قانون، تولیدکنندگان باید خودرو‌ها را با آینه بغل به بازار عرضه کنند؛ اما مالکان می‌توانند بعد از خرید، هر تغییری در خودرو خود ایجاد کنند.

ایلان ماسک همچنین گفته بود: تیغه برجسته برف‌پاک‌کن نیز من را آزار می‌دهد. ایده آل من این بود که تیغه برف‌پاک‌کن در زیر کاپوت قرار بگیرد؛ اما طراحی این ایده بسیار پیچیده است و راهی دیگر به غیر از قرار دادن آن در کنار شیشه جلو وجود نداشت.

 

هنوز نمی‌توان اطلاعات دقیق تری از تغییرات نمونه  اولیه ارائه داد؛ چرا که ممکن است با محصول نهایی فاصله زیادی داشته باشد. تسلا سایبرتراک به یک منبع با حجم بالا از جدیدترین سلول‌های باتری استوانه‌ای تسلا از نوع ۴۶۸۰ نیاز دارد، زیرا چنین وسیله نقلیه بزرگی برای ارائه برد مناسب به بسته باتری بزرگی نیاز دارد.

آنطور که کارخانه خودروسازی تسلا اعلام کرده، این خودرو نهایتاً تا پایان ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) به بازار عرضه می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها