کد خبر : 7700

جزئیات بیشتر از نیسان IMX رقیب لکسوس RX

جزئیات بیشتر از نیسان IMX رقیب لکسوس RX

این خودرو بیش از حد تنبل به نظر می‌رسد از جمله مدل‌هایی است که برخی از کارشناسان نبودش را بهتر از ساختش می‌داند.

به گزارش خودروتک، دنیای خودرو همیشه مخاطبانش را با خوب و بدهایش متحیر می‌کنند. در این میان تنها خوب‌ها جذاب و گیرا نیستند، بلکه مدل‌های نامطلوبی  در دنیای خودرو وجود دارند که می‌توانند فکر همگان را برای مدت‌هایی مدید به خود مشغول کنند.

یکی از مفهومی‌های نه چندان خوب 2018 نیسان IMX  کورو است. این خودرو بیش از حد تنبل به نظر می‌رسد از جمله مدل‌هایی است که برخی از کارشناسان نبودش را بهتر از ساختش می‌داند.

 

نیسان IMX  کورو، مفهومی زشت 2018

نیسان این خودرو را در نمایشگاه خودرویی ژنو 2018 به نمایش درآورد. این مفهومی به دلیل شکل عجیبش برای یک کراس‌اوور توجهات را به خود جلب کرد. این خودرو به عنوان یک مدل مفهومی جدید اما با ماهیتی کاملا متفاوت ارائه شد.

نیسان مدتی پیش در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 مدل مفهومی IMx KURO را معرفی کرد. آن زمان  به نظر می‌رسید که احتمال معرفی یک نسخه تولیدی از خودروهای اینده نیسان بر اساس این مدل وجود دارد.

نیسان IMX  کورو، مفهومی زشت 2018

در نمایشگاه ژنو،اطلاعات بسیار کمی در مورد این کراس‌اوور نیسان به بیرون درز کرد اما طبق گفته منابع آگاه، این کراس‌اوور تقریبا هم اندازه لکسوس RX ساخته خواهد شد. همچنین شایعه شده است که این کراس اوور از طرحی با اضلاح جانبی مسطح، سقف پانورامیک و یک جلوپنجره شفاف با آرم نورانی نیسان برخوردار می شود.

این کراس‌اوور یک کابین بسیار لوکس با تودوزی ویژه و یک صفحه نمایش عریض و کشیده خواهد داشت که از جلوی راننده تا قسمت میانی روبه‌روی صندلی سرنشین کناری را احاطه خواهد کرد. به نظر می رسد این صفحه نمایش مشابه صفحه نمایش پیرامونی نیسان Xmotion مفهومی باشد.

 

منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها