کد خبر : 76781

رنج روور اسپرت مدل 2023 در راه است + تصاویر

رنج روور اسپرت مدل 2023 در راه است + تصاویر

رنج‌روور اسپرت جدید بر روی یک پلتفرم متشکل از چندین نوع فلز ساخته و باعث افزایش استحکام تا ۳۵ درصد شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رنج‌روور اسپرت جدید نسبت به قبل طولانی‌تر  و فاصله بین دو محور به ترتیب ۳ و ۲ اینچ بیشتر است که  فضای پای بیشتر برای سرنشینان عقب و افزایش  فضای بار  را فراهم می کند.

فضای داخلی این خودرو دارای نرم افزار AppleCarPlay یا Android Auto و همچنین Amazon Alexaاست که توسط یک صفحه چند رسانه‌ای ۱۳.۱ اینچی هدایت می‌شود. 

در خصوص پیشرانه ۴ انتخاب وجود دارد: نسخه اول (P۵۳۰) و همچنین Dynamic S (P۴۰۰)، Dynamic SE (P۴۰۰) و Dynamic HSE (P۴۴۰e). S و SE برای ۳۹۵ اسب بخار و ۴۰۶ پوند فوت گشتاور خوب هستند، در حالی که HSE PHEV مجموع خروجی ۴۳۴ اسب بخار و ۶۱۹ پوند فوت گشتاور را ارائه می‌دهد.

رنج روور اسپرت برای سال 2023 تغییر می کند

 

نسخه اول بر هر دو این تنظیمات برتری دارد و ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوند فوت گشتاور از موتور V۸ خود تولید می‌کند. قیمت‌های اولیه از ۱۰۱ هزار و ۷۵۰ دلار شروع می‌شود و به ۱۳۳ هزار و ۶۵۰ دلار می‌رسد. در میان انتخاب‌ها، پیکربندی‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی و همچنین گزینه‌ V۸ توئین توربو وجود دارد. البته  لندرور نوید یک نسخه کاملاً الکتریکی از این نسل از مدل را در سال ۲۰۲۴ می‌دهد.

رنج روور اسپرت برای سال 2023 تغییر می کند

 

لندرور می‌گوید رنج‌روور  اسپرت به روز شده، علاوه بر فناوری جدید  اکنون قابلیت آفرود نیز دارد به عنوان مثال می‌تواند تا عمق ۳۵ اینچ آب فرو و از شیب ۴۵ درجه بالا برود. این مدل بر روی چرخ‌های استاندارد ۲۱ اینچی سوار می‌شود و چرخ‌های ۲۳ اینچی به‌صورت آپشن در دسترس هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها