کد خبر : 76656

نیسان مگنایت ارزانترین کراس اوور نیسان قیمتی کمتر از تارا اتومات در بازار! + عکس

نیسان مگنایت ارزانترین کراس اوور نیسان قیمتی کمتر از تارا اتومات در بازار! + عکس

نیسان مگنایت می تواند یکی از خودروهای جالب توجه با حجم موتور زیر 1000 سی سی برای واردات به ایران باشد. نکته جالب توجه نیسان مگنایت این است که این خودرو حتی با احتساب تعرفه واردات و سود فروشنده و غیره می تواند با قیمتی کمتر از خودروهایی مانند پژو 207 اتومات، تارا اتومات و اغلب خودروهای چینی در بازار ایران به فروش برسد.

نیسان مگنایت یکی از محصولات جدید نیسان به حساب می آید. نیسان مگنایت در سال 2020 به بازار عرضه شد. نیسان مگنایت یک کراس اوور جمع و جور است. نیسان مگنایت در سایت نیسان در کشور هند تولید می شود. نیسان مگنایت می تواند یکی از گزینه های واردات به ایران باشد. 

نیسان مگنایت یک خودرو کمتر شناخته شده

به گزارش خودروتک، بازارهای بزرگ اما با قدرت خرید پایین مانند هند، برزیل و فیلیپین، خودروسازان را مجاب کرده است تا محصولاتی مناسب سطح اقتصادی این کشورها طراحی کنند. نیسان مگنایت که در ایران گاهی به اشتباه نیسان مگنیت هم گفته می شود یکی از این خودروها است.

نیسان مگنایت کوچکترین کراس اوور شرکت نیسان در بازارهای جهانی به حساب می آید و روی پلتفرم رنو کیگر ساخته شده است.

نیسان مگنایت گزینه مناسب برای بازار ایران

با توجه به تعرفه واردات خودرو و همچنین قیمت ارز، واردات خودروهایی که بسیار ارزان تمام شوند دشوار است با این حال برخی خودروها همچون نیسان مگنایت می توانند در میانه بازار قرار بگیرند. دلیل مناسب بود نیسان مگنایت برای واردات به ایران حجم موتور زیر 1000 سی سی آن است که آن را مشمول کف تعرفه قیمت خودرو یعنی 10 درصد می کند. همچنین از برندی شناخته شده و قابل اعتماد برای مصرف کنندگان است که خودروی بی کیفیت در سبد محصولات خود ندارد.

قیمت نیسان مگنایت مشخصات فنی نیسان مگنایت

مشخصات فنی نیسان مگنایت

نیسان مگنایت با 2 موتور عرضه می شود که هر دو به طور دقیق 999 سی سی حجم داشته و یکی تنفس طبیعی و یکی توربو است. مدل تنفس طبیعی آن با گیربکس دستی و مدل توربو با گیربکس اتوماتیک CVT عرضه می شود.

قیمت نیسان مگنایت

قیمت نیسان مگنایت در دیگر بازارها در حدود 14 هزار دلار است که با تعرفه 10 درصد واردات آن بدون در نظر گرفتن دیگر هزینه ها 431 میلیون تومان می شود. البته باید در نظر داشت که این قیمت تک فروشی است و قطعا شرکت وارد کننده با قیمت کمتری می تواند این خودرو را خریداری کند.

قیمت نیسان مگنایت مشخصات فنی نیسان مگنایت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها