کد خبر : 76520

مازراتی MC20 باز هم با پوشش استتاری دیده شد

مازراتی MC20 باز هم با پوشش استتاری دیده شد

جدیدترین خودرو مازراتی در اوایل سال آینده رونمایی می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مازراتی MC۲۰ Cabrio که قبلاً در اواخر سال گذشته اولین تصاویر از آن منتشر شده بود، قرار است ظرف دو هفته آینده رونمایی شود.  مازراتی در صفحه اینستاگرام خود سه عکس از این خودرو جدید را به نمایش گذاشت که روی بدنه آن ترکیبی از آسمان و زمین نقاشی شده است.

تیزر‌های قبلی این مدل نشان می‌داد که آن را با پوشش وینیل آبی و سفید، شبیه‌سازی آسمان آبی با ابر‌های موزون، به پایان رسانده بود. با توجه به اینکه مازراتی قرار است تا سال ۲۰۳۰ تمام الکتریکی شود، به احتمال زیاد MC۲۰ در طول عمر خود یک نسخه الکتریکی نیز خواهد داشت، با این حال انتظار می‌رود ۳.۰ لیتری V۶ توئین توربو آن این کار را در حال حاضر انجام دهد.

نمونه اولیه مازراتی MC۲۰ کابریو ۲۰۲۲ توسط این خودروساز ایتالیایی به نمایش گذاشته شده است. نمونه اولیه کانورتیبل که در دروازه‌های کارخانه مازراتی در مدرنا با پوشش ابری برای پنهان کردن جزئیات به تصویر کشیده شده است، نگاهی اجمالی به آنچه می‌توانیم انتظار داشته باشیم هنگام پیوستن این مدل به خط تولید MC۲۰ در سال آینده ارائه می‌دهد.

مازراتی MC20 کابریو مدل 2022 قبل از رونمایی، دیده شد

 

در زیر پوشش ما می‌توانیم ببینیم که سقف دارای یک دریچه ورودی مرکزی است که نشان می‌دهد این نوع در واقع یک کابریولت با سقف سخت یا تارگا خواهد بود چیزی شبیه به فراری F۸ اسپایدر و مک لارن ۶۰۰LT اسپایدر، این اسپایدر دو نفره از یک موتور ۳.۰ لیتری توئین توربو V۶ با توان تولید ۴۶۳ کیلووات و گشتاور ۷۳۰ نیوتن متر بهره می برد که توسط مازراتی توسعه و تولید شده است .

نیرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و این سوپراسپرت ۱۵۰۰ کیلوگرمی را برای بدنه کوپه در ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

مازراتی MC20 کابریو مدل 2022 قبل از رونمایی، دیده شد

 

از ابتدا، MC۲۰ به گونه‌ای طراحی شده بود که با یک نوع تبدیل‌پذیر عرضه شود، در حالی که انتظار می‌رود نسخه تمام الکتریکی نیز در آینده عرضه شود. هنوز جزئیاتی از مازراتی MC۲۰ کابریو ۲۰۲۲ مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این مدل در اوایل سال آینده رونمایی شود.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها