کد خبر : 76445

پورشه کاین کوپه با تیونینگ منهارت | جهش به کانال 800 اسب بخاری

پورشه کاین کوپه با تیونینگ منهارت | جهش به کانال 800 اسب بخاری

منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی در یکی از جدیدترین پروژه های خود سراغ پورشه کاین کوپه توربو رفته تا خودروی CRT 800 را معرفی کند. همانطور که قبلا اشاره کرده ایم، استفاده از عدد در انتهای نامگذاری محصولات منهارت ارتباط مستقیم با میزان خروجی پیشرانه دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران، اینجا هم براساس اطلاعات ارائه شده، سی آر تی 800 برابر با 796 اسب بخار خروجی و 1090 نیوتن متر گشتاور دارد. این اعداد زمانی جذاب تر می شوند که بگوئیم، کاین توربو در وضعیت استاندارد 541 اسب بخار خروجی و 770 نیوتن متر گشتاور دارد.

در راه دستیابی به این موفقیت فنی، مهندسان منهارت از توربوها و اینترکولر جدید بهره برده اند. همچنین نرم افزار ECU نیز بروزرسانی شده تا هماهنگی لازم بین قطعات بخش های مرتبط ایجاد شود.

یکی دیگر از تغییرات جذاب، استفاده از سیستم اگزوز مجهز کاتالیزور 200 سلولی و دریچه های فعال به منظور تخلیه بهتر و دریافت صدای هیجان انگیز است. قطر خروجی این سیستم 100 میلیمتر است.

سیستم تعلیق نیز بروزرسانی شده و ارتفاع کلی خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد 35 میلیمتر به سطح زمین نزدیک تر شده است. تعلیق بادی کیفیت سواری در سرعت های بالا را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.

رینگ های 22 اینچی 10 پره اختصاصی با پهنای 10.5 اینچ در محور جلو و 11.5 اینچ در محور عقب نصب شده اند.

 
 

منهارت پرفورمنس مجموعه ای است با 30 سال سابقه که بطور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی بویژه  ب ام و  مشغول است. یکی از روش های جالب گروه منهارت علاوه بر تغییرات ظاهری، جایگزینی موتور محصولای مانند ایی30، ایی46 یا ایی90 ام3 با موتور محصولات بسیار بزرگ تر مانند پیشرانه 5 لیتری 10 سیلندر ایی60 ام5 است. خوب طبیعتا چنین تغییری در بخش موتور نیازمند بروزرسانی شاسی، تغییرات در سیستم ترمز، تعلیق و اگزوز خواهد بود و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در  ووپرتال  آلمان است. رنگ طلایی به عنوان المان ثابت منهارت در بخش های مختلف پروژه های این کمپانی مشاهده می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها