کد خبر : 75864

تصاویر واضح از هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 زیر پوشش سنگین

تصاویر واضح از هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 زیر پوشش سنگین

رونمایی رسمی از هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 به زودی انجام می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، خودرو مفهومی هیوندای از پورشه ۹۱۱ EV چهار در الهام گرفته شده است؛  تصاویر جاسوسی نشان داده است که نسخه تولیدی آن امکانات خوبی خواهد داشت. 

آیونیک ۶ که قرار است طراحی آن به روز باشد، سرانجام به زودی رونمایی خواهد شد؛ در همین حال، دسته جدیدی از رندر‌ها این سدان الکتریکی را در رنگ‌های مختلف و با چندین طرح چرخ آلیاژی نشان می‌دهد.

 آیونیک ۶ قرار است با تسلا مدل ۳ و بی‌ام‌و i۴ رقابت کند. این خودرو از پلتفرم E-GMP استفاده می کند، آیونیک ۵ نیز از همان معماری استفاده می‌کند و اخیراً در اروپا به روز شده است، جایی که باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی و دوربین‌های جایگزین آینه را دریافت کرده است.

فقط می‌توان امیدوار بود که آیونیک ۵ N آینده با آیونیک ۶ N تولید شود تا در مقابل مدل ۳ Performance و i۴ M۵۰ قرار گیرد. همانطور که در کیا EV۶ GT دیده می‌شود، این خودرو می‌تواند تا ۵۷۶ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

هیوندای از قبل با کار بر روی یک SUV فول سایز که در سال ۲۰۲۴ با نام آیونیک ۷ با سه ردیف صندلی عرضه می‌شود، برنامه ریزی کرده است.

این پیش‌نمایش در نوامبر گذشته توسط Seven Concept ارائه شد و باید بزرگ‌ترین وسیله نقلیه‌ای باشد که از پلتفرم الکتریکی اختصاصی، همراه با کیا EV۹ و جنسیس GV۹۰ استفاده می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها