کد خبر : 75823

اولین عکس از بنتلی جدید منتشر شد

اولین عکس از بنتلی جدید منتشر شد

شرکت خودروسازی بنتلی اعلام کرد پنجمین خودروی خود را در تاریخ دهم می (۲۰ اردیبهشت) به خط تولید خود اضافه خواهد کرد. تیزرهای مرموز ارائه شده توسط این برند نشان می دهد که این خودرو یک نسخه جدید شاسی بلند از اس یو وی های بنتایگا خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، نسخه توسعه یافته بنتلی بنتایگا از سال ۲۰۱۶ در دسترس بوده و  به اذعان مدیران ارشد بنتلی، موفقیت فروش این مدل باعث بحث داخلی در مورد تولید نسخه های جدید آن شده است.

Mootedیک نسخه کوپه، مدلی با کارایی بالا و تولید به صورت محدود است که با نام Bentayga Speed با موتور W12 شناخته شده و یک نسخه شاسی بلند محسوب می شود که از سال ۲۰۲۰  به صورت استتاری در جاده های عمومی آزمایش شده است.

گفتنی است بنتلی تأیید نکرده است که آیا مدل جدیدی که ماه آینده وارد بازار می‌شود، مشابه همین بنتایگا با فاصله بین دو محور است یا خیر، اما ارجاعات به مدل جدید و پیش بینی مهندسان و صنعتگران نشان میدهد احتمالا باید در انتظار چنین نسخه ای در مراسم رونمایی محصول جدید بنتلی باشیم.

با افزودن بعد اضافی سلامتی داخل کابین، این پنجمین مدل در خط تولید بنتایگا خواهد بود که به خودروی استاندارد V8، V6 پلاگین هیبریدی، بنتایگا S تقویت شده و سرعت بالا می‌پیوندد.

 

ویدئوی پیش ‌نمایش کوتاهی که توسط شرکت Crewe منتشر شده است، داخل بخش عقب این خودرو را نشان می ‌دهد که به ظاهر طولانی ‌تر از بنتایگا فعلی است که با سایه چشمگیر بنفش روشن شده است.

به گزارش سیناپرس، باید به این موضوع توجه داشت که جزئیات بیشتری در مورد قیمت یا مشخصات این محصول جدید منتشر نشده است. با این حال، انتظار می رود که این موارد در طول رونمایی کامل در ۱۰ می اعلام شوند. انتظار می ‌رود مدل جدید نسبت به بنتایگا استاندارد بسیار برتر بوده و آپشن های متعددی را شامل شود، هر چند باید دید که آیا محصول جدید بنتلی با همان مجموعه موتورهای قبلی عرضه می ‌شود یا خیر.

در خاتمه باید به این نکته اشاره کرد که سخنگوی شرکت بنتلی در این رابطه می ‌گوید: طراحان، مهندسان و صنعتگران این شرکت تلاش‌ های جدیدی را انجام داده ‌اند تا لوکس بودن، فناوری مدرن و عملکرد را به گونه‌ ای ترکیب کنند که فقط بنتلی می ‌تواند آن را ارائه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها