کد خبر : 75575

انتشار اولین اطلاعات از جنسیس G90 مدل 2023

انتشار اولین اطلاعات از جنسیس G90 مدل 2023

جنسیس 2023 G90 هیبریدی V-6 با 420 اسب بخار قدرت منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جنسیس G۹۰ سدان جدید سال ۲۰۲۳ است؛ نسخه‌ای از موتور ۳.۵ لیتری V-۶ توئین توربو این شرکت با سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی قرار است در بازار آمریکا ارائه شود.

سخنگوی جنسیس تأیید کرد که این پیشرانه جدید از یک سوپرشارژر الکتریکی استفاده خواهد کرد و این موتور ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که یک افزایش قابل توجه بیش از ۳۷۵ اسب بخار قدرتی است که این موتور در فرم استاندارد ایجاد می‌کند.

 این مجموعه هیبریدی منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود. هر دو پیشرانه از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند. 

جنسیس در ابتدا گفته بود که این مجموعه هیبریدی فقط در نسخه شاسی بلند G۹۰ استفاده می‌شود که قرار نیست به ایالات متحده بیاید، اما اکنون این شرکت می‌گوید که موتور قدرتمندتر در خودرو ارائه می‌شود. اینکه  تنظیمات هیبریدی چه قیمتی خواهد داشت،مشخص نیست  اما تصور می‌شود با توجه به قدرت اضافی آن، چند هزار دلار بیشتر خواهد بود.

جزئیات  بیشتر از این خودرو از جمله قیمت به زودی اعلام می شود زیرا سدان پرچمدار قرار است اواخر امسال وارد ایالات متحده شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها