کد خبر : 75407

ب ام و سری 7 مدل 2023 و i7 رونمایی شدند | یک انقلاب باواریایی

ب ام و سری 7 مدل 2023 و i7 رونمایی شدند | یک انقلاب باواریایی

محصولات خانواده 7 در مجموعه ب ام و همواره نماینده نقطه اوج دستاوردها و قابلیت های این برند مطرح آلمانی بوده است. دقیقا حالتی شبیه به اس-کلاس های مرسدس بنز که شرایط کاملا متفاوتی با دیگر خودروهای آن دارند.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، اکنون که نسل جدید سری 7 باورایایی ها معرفی شده، به خوبی می توان تمام آن تلاش ها و تفاوت ها را احساس کرد و حتی شاید بهتر از هر زمان دیگر در تاریخ این کمپانی بتوان چنین حسی را دریافت کرد زیرا با حضور پیشرفت ها و فناورانه ای روز صنعت خودرو، اکنون امکانات گسترده تری برای نمایش و خلق ماجراجویی های ذهنی طراحان آلمانی وجود دارد.

ب ام و همزمان با معرفی نسل جدید سری7 مدل 2023 از مدل آی7 که نسخه الکتریکی همین کلاس محسوب می شود نیز رونمایی کرده است.

یکی از مهمترین تغییراتی که سری7 همراه خود معرفی می کند، شکل کاملا متفاوت دماغه و جزئیات آن است که به جرات می توان گفت هیچکس حتی تصور چنین رویکردی را برای طراحی سری7 نداشت!

تصاویر سری7 مدل 2023

 
 

در رابطه با کابین نیز که تصاویر همه چیز را به خوبی نمایش داده اند، اینجا ب ام و از جدیدترین فناوری ها و بالاترین کیفیت مواد اولیه استفاده کرده است. نمایشگر متحرک(جمع شونده روی سقف) 31 اینچی با کیفیت 8K برای ردیف عقب نیز از مواردی است که بسیار مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است. همچنین یک نمایشگر ویژه تنظیمات به نحو خلاقانه ای روی قسمت داخلی درب های ردیف عقب جانمایی شده که دسترسی تنظیم صندلی ها، شیشه، سیستم تهویه و همچنین سیستم سرگرمی را در اختیار سرنشین قرار می دهد.

 
 

در بخش پیشرانه دو گزینه پیش روی مشتریان قرار می گیرد: نمونه 3 لیتری توربوشارژ و همچنین نمونه 8 سیلندر 4.4 لیتری توربودوقلو. هر دو پیشرانه در هماهنگی با سیستم هیبرید ملایم 48 ولتی کار می کنند.

مدل آی7 نیز که از دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی 536 اسب بخار و گشتاور 744 پوندفوت استفاده می کند. برد حرکتی این مدل حدود 482 کیلومتر محاسبه شده است.

تمام مدل های سری7 به سیستم تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد مجهز هستند و ساختار فناورانه کنترل الکترونیکی کمک فنرها نیز بروزرسانی های مهمی را پشت سر گذاشته تا تجربه ای کم نظیر از حضور در کابین سری7 را برای سرنشین ها به همراه داشته باشد.

بخش مهمی از اطلاعات فنی این محصولات هنوز بطور دقیق مورد تایید قرار نگرفته است.

همچنین در آینده اطلاعات مربوط به نسخه M سری7 منتشر می شود که قدرتمندترین اعضا این خانواده خواهند بود.

بهترین هدیه به دوست گیمرت | ایرانیکارت

بهترین هدیه به دوست گیمرت | ایرانیکارت

پیشنهاد امروز

Yektanet: Vaccine

 تصاویر آی7 مدل 2023

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها