کد خبر : 7528

اطلاعات دست اول از مرسدس بنز AMG GTR روباز

اطلاعات دست اول از مرسدس بنز AMG GTR روباز

در آینده نه چندان دور با خودروی خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی GT R رودستر ملاقات می‌کنیم. این محصول دارای موتور 577 اسب بخاری است.

به گزارش خودروتک، در گذشته نه چندان دور اطلاعات مربوط به خودروهای A45 و A45 S، محصولات شرکت مرسدس – ای‌ام‌جی به همراه قدرت موتور آن‌ها توسط وب‌سایت آلمانی HUK24.de در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود. به تازگی یک خودروی دیگر مرسدس بنز در این‌ وب‌سایت قرار گرفته است. خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی GT R رودستر در گذشته در تصاویر جاسوسی به نمایش گذاشته شده بود.

بر اساس این وب‌سایت، خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی GT R رودستر در ماه دسامبر 2018 به تولید رسیده است. یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که می‌توان توسط وب‌سایت HUK24.de به آن دسترسی پیدا کرد، قدرت تولیدی موتور مورد استفاده در این خودرو است. این خودروی سوپراسپرت آلمانی به یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر مجهز می‌شود. این موتور به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 577 اسب بخار (430 کیلووات) قدرت است. این قدرت با نمونه کوپه این خودرو یکسان است.

مرسدس بنز در رابطه با تاریخ دقیق رونمایی از خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی GT R رودستر اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال می‌دانیم با این محصول در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دیترویت در اواخر ماه جاری میلادی ملاقات نمی‌کنیم. مرسدس بنز به همراه دو رقیب هموطن خود، بی‌ام‌و و آئودی در نمایشگاه دیترویت شرکت نخواهد کرد. با توجه به این موضوع، احتمال رونمایی از خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی GT R رودستر در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس سال جاری میلادی وجود دارد.

مرسدس – ای‌ام‌جی علاوه بر رونمایی از نسخه رودستر این خودرو، قصد دارد نمونه Black Series کوپه این خودرو را نیز در معرض دید عموم قرار دهد. در گذشته شاهد انتشار تصاویر نمونه آزمایشی این خودرو در پیست نوربرگ رینگ بودیم. انتظار می‌رود این خودرو در سال 2020 به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار بگیرد. از تغییرات این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد می‌توان به قدرت تولیدی بیشتر موتور، کاهش وزن و بهبودهای دیگر اشاره کرد. این خودرو در نمونه‌های محدود به تولید می‌رسد، بنابراین یک خودروی خاص محسوب می‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها