کد خبر : 75182

این هم ب ام و X7 مدل 2023

این هم ب ام و X7 مدل 2023

شاسی بلند سه ردیفه ب ام و برای پنجمین سال فروش خود، دارای طراحی جدید و صفحه نمایش بزرگ است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بروزرسانی‌ها شامل نمای جلویی جدید با ظاهری جالب، همراه با فناوری داخلی جدید و بهبود‌هایی برای مدل‌های inline-six و V- هستند. چهره جدید X۷ آنچه را که در سدان‌های سری ۷ و i۷ الکتریکی ۲۰۲۳ که به زودی معرفی خواهند شد، نیز پیش‌نمایش می‌کند.

این خودرو هزاران انتخاب برای رنگ دارد، از جمله ۴۰ گزینه منحصربه‌فرد BMW که شامل روکش‌های غیرفلزی و مات می‌شود. پکیج M Sport، دارای امکانات اضافه ای مانند تزئینات مشکی براق، چرخ‌های ۲۱ اینچی و اگزوز ذوزنقه‌ای است؛ مدل M۶۰i حضور خود را با نشان M روی جلوپنجره (جدید برای مدل دارای نشان M)، کیت بدنه و رینگ‌های ۲۲ اینچی نشان می‌دهد؛ گزینه جدید برای سال ۲۰۲۳ دارای مجموعه‌ای از رینگ های ۲۳ اینچی است.

مدل استاندارد xDrive۴۰i از یک موتور توربوشارژر دوقلو ۳ لیتری شش سیلندر بهره می‌برد که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۳۹۸ پوند فوت گشتاور را ارائه می‌دهد که ۴۰ اسب بخار و ۶۷ پوند فوت نسبت به نسل قبل افزایش می‌یابد.

بی ام و X7 2023 با قدرت بیشتر و ظاهری جدید وارد بازار می شود

 

 مدل M۶۰i با یک موتور توئین توربوشارژر ۴.۴ لیتری V-۸ می تواند ۵۲۳ اسب بخار تولید کند؛ این مدل همچنین دارای فنر‌های بادی استاندارد و فرمان محور عقب است.

 هر دو موتور با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند که اکنون دارای عملکرد Sprint است که گیربکس را به پایین‌ترین دنده موجود تغییر می‌دهد و با نگه داشتن دنده سمت چپ برای یک ثانیه، همه حالت‌های رانندگی را در اسپرت‌ترین تنظیمات قرار می‌دهد.

بی ام و X7 2023 با قدرت بیشتر و ظاهری جدید وارد بازار می شود

 

 ب ام و می‌گوید آلپینا XB۷ نسل جدید ۶۳۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که ۱۸ پوند فوت افزایش یافته است و ادعا می‌کند که در ۴.۰ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اکنون یک صفحه نمایش منحنی جدید روی داشبورد این خودرو به کار برده شده است؛ یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی در پشت فرمان و صفحه نمایش ۱۴.۹ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی توسط یک تکه شیشه پوشانده شده است. این سیستم جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive BMW را اجرا می‌کند و همچنان توسط یک کنترلر iDrive در کنار انتخابگر دنده کنترل می‌شود، که اکنون به جای دستگیره تعویض قبلی یک اهرم کوچک است.

ب‌ام‌و X۷، ۲۰۲۳ در پایان سال وارد ایالات متحده خواهد شد که قیمت آن ۷۸ هزار و ۸۴۵ دلار برای xDrive ۴۰i خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها