کد خبر : 75142

پیش نمایش رسمی اولین خودروی برقی لینکلن

پیش نمایش رسمی اولین خودروی برقی لینکلن

لینکلن یک تیزر ویدئویی کوتاه از یک خودروی مفهومی الکتریکی آینده را به نمایش گذاشت.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، خودروسازی لینکلن سال گذشته برنامه‌های خود را برای تولید خودروهای الکتریکی شرح داد؛ اکنون این شرکت اعلام کرده که یک خودروی مفهومی الکتریکی را به زودی معرفی می‌کند که قرار است در ۲۰ آوریل عرضه شود.

این خودرو قرار است یک شاسی بلند الکتریکی باشد که در اواخر امسال از آن رونمایی می شود؛ ویدیوی تیزر که پخش شده چیز زیادی را نشان نمی‌دهد، با یک نشان لینکلن روشن شروع می‌شود و قبل از ترسیم قوس چرخ، خط کاپوت و خط سقف شیب‌دار به رنگ سفید را نشان می دهد.

همچنین به نظر می‌رسد یک برجستگی کوچک در جلوی سقف وجود دارد که می‌تواند حسگر Lidar مانند Lotus Eletre جدید باشد. لینکلن همچنین اخیراً طرح‌هایی از فضای داخلی خودرو‌های برقی خود منتشر کرده است، اگرچه این طرح‌ها به سادگی یک جهت طراحی کلی را نشان می‌دهند و مستقیماً با خودرو مفهومی آینده مطابقت ندارند.

اولین خودروی الکتریکی لینکلن در ابتدا برنامه ریزی شده بود که با استارتاپ Rivian همکاری کند که فورد ۱۲ درصد از سهام آن را در اختیار دارد؛ این کار باعث می‌شد لینکلن از شاسی و پیشرانه SUV R۱S استفاده کند، اما این طرح در سال ۲۰۲۰ لغو شد.

 

 

 به احتمال زیاد اولین خودروی برقی لینکلن با موستانگ Mach-E مشترک خواهد بود، اگرچه ما نمی‌دانیم که کراس اوور‌ها چقدر شبیه به هم خواهند بود. اولین خودروی لینکلن الکتریکی تولیدی می‌تواند تا پایان امسال به بازار بیاید و برای مدل سال ۲۰۲۳ به فروش برسد.

 

این خودرو قرار است با کادیلاک Lyriq که به تازگی تولید آن آغاز شده است و آئودی e-tron، تسلا مدل X  و بی ام و iX و جگوار I-Pace رقابت کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها