کد خبر : 74987

آخرین بنتلی مولسان بنزینی هم تولید خواهد شد

آخرین بنتلی مولسان بنزینی هم تولید خواهد شد

قرار است یک بنتلی مولسان کاملاً جدید تا قبل از پایان این دهه وارد بازار شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بنتلی مولسان پرچمدار جدید بخشی از استراتژی پنج در پنج، بنتلی است  که در آن پنج مدل الکتریکی بین سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ عرضه خواهد شد.

اولین نمونه از این خودرو‌ها که انتظار می‌رود اواخر امسال پیش‌نمایش شود، به‌عنوان یک جایگزین خودرو مولسان توصیف شده است. این خودرو  گران‌ترین مدل در خط تولید این برند خواهد بود، همانطور که زمانی مولسان بود.

خط تولید مولسان نسل قبل در ژوئن ۲۰۲۰ در کارخانه کرو این شرکت متوقف شده بود که بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ نمونه از آن ساخته شد؛ همچنین این آخرین ماشینی بود که دارای موتور ۶.۷۵ لیتری V۸ بنتلی بود که طولانی‌ترین موتور V۸ در تولید مداوم بود.

در حالی که مولسان به عنوان یک خودرو چهار درب شناخته می‎شود، مدل آینده احتمالاً رویکرد متفاوتی را در پیش خواهد گرفت و در عوض به یک مدل دو درب با ظاهری اسپرت تبدیل خواهد شد.

این برند قبلاً نمونه‌ای از چنین خودرویی را در این بخش تولید کرده بود که شامل بنتلی مولینر باکالار ۱.۵ میلیون پوندی، یک گرند تور بی سقف فوق‌العاده انحصاری بود.

باکالار به عنوان یک خودرو آزمایشی برای مدلی با این اندازه و سبک نیز برای نسل جدید در نظر گرفته شده است.

اولین خودرو‌های الکتریکی در خط تولید آلایندگی صفر بنتلی از پلتفرمی استفاده خواهند کرد که با همکاری آئودی، گروه فولکس واگن، توسعه یافته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها