کد خبر : 74951

جزئیات بیشتر از اولین شاسی بلند اسمارت

جزئیات بیشتر از اولین شاسی بلند اسمارت

اکنون کراس اوور 1# از مرحله مفهومی عبور کرده و به عنوان محصول آینده خطوط تولید اسمارت مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، اکنون کراس اوور  1# از مرحله مفهومی عبور کرده و به عنوان محصول آینده خطوط تولید اسمارت مورد تایید قرار گرفته است.

از این رو تصاویری که جزئیات دقیق تری از این خودرو را در اختیار بیننده قرار می دهند، منتشر شده که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت.

براساس اطلاعات جدید؛ خودرو از منظر ابعاد برابر با 4270 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در عرض و 1640 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2750 میلیمتر است. وزن نیز حدود 1820 کیلوگرم محاسبه شده است.

جدیدترین کراس اوور اروپا و خودرویی که متفاوت طراحی شده است (+عکس)

 

این کراس اوور الکتریکی از موتور الکتریکی در هماهنگی با بسته باتری 66 کیلووات ساعت(نیکل، کبالت، منگنز) استفاده می کند. مجموع خروجی پیشرانه 268 اسب بخار و گشتاور برابر با 343 نیوتن متر است. موتور الکتریکی با محور عقب در ارتباط قرار دارد. بیشینه سرعت نیز برابر با 180 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

با پشتیبانی از شارژر 22AC کیلوواتی، ظرفیت باتری طی 3.5 ساعت از 10 به 80 می رسد. اما در صورت استفاده از شارژر DC 150 کیلوواتی زمان شارژ مورد اشاره به 30 دقیقه کاهش خواهد یافت.

برد حرکتی نیز بین 420 تا 440 کیلومتر اعلام شده است.

فضای کابین یک محیط کاملا مینیمال را پیش روی مخاطب قرار می دهد تا فناوری را در ترکیبی جذاب از سادگی و کیفیت احساس کند. نمایشگر 12.8 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر 9.2 اینچی اطلاعات کیلومتر از جذابیت های اصلی این بخش است. لوگوی سیستم صوتی از برند حرفه ای بیتس نیز در بلندگوها قابل مشاهده است.

به قیمت و زمان حضور در بازار اشاره ای نشده است.

 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها