کد خبر : 74913

تصاویر رسمی هیوندای پالیسید 2023 منتشر شد

تصاویر رسمی هیوندای پالیسید 2023 منتشر شد

هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ قرار است در ۱۳ آوریل عرضه شود، همچنین قبل از معرفی رسمی، در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۲ مشاهد به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در ماه‌های اخیر چند عکس از هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ منتشر شد اما این عکس ها همراه با پوشش استتاری گرفته شده بود تا فیس لیفت جدید پنهان بماند. هنوز اطلاعات کاملی در مورد تغییرات این خودرو به دست نرسیده اما تصاویر تیزری جدیدی منتشر شده است که می توان برخی تغییرات آن را دید.

این خودروساز همانند قبل، نمای جلویی را به خوبی طراحی کرده است؛ جلوپنجره همانند آنچه در توسان بود، طراحی شده و از واضح‌ترین تغییرات این خودرو می توان به چرخ‌های ۲۰ اینچی اشاره کرد که اکنون نسبت به قبل بزرگتر شده است.

نمای کناری از این خودرو نیز به نمایش درآمده است که این یک چهره بسیار پهن و مربعی را نشان می‌دهد که منعکس کننده جلوپنجره مربعی است؛ این باید به پالیسید  به روز شده چهره‌ای متمایز در مقایسه با توسان بدهد، در حالی که در عین حال در برخی امکانات نیز اشتراکات زیادی دارند.

اولین تصاویر تیزری از هیوندای پالیسید 2023 به نمایش در آمد

 

چرخ‌های پره‌ای برای اولین بار نشان داده می‌شوند که کاملاً متفاوت از رینگ‌های آلومینیومی در سطح تریم جدید Calligraphy هستند. هیوندای در بیانیه مطبوعاتی تیزر خود، این چرخ‌های جدید را به‌عنوان «ظاهر ممتاز» نامیده و نشان می‌دهد که این عکس‌ها می‌توانند سطح بالای تریم را به تصویر بکشند. جزئیات بیشتر از مشخصات فنی این خودرو در ۱۳ آوریل فاش خواهند شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها