کد خبر : 74845

مرسدس بنز می باخ S680 با طراحی ویرجیل ابلو

مرسدس بنز می باخ S680 با طراحی ویرجیل ابلو

ویرجیل ابلو طراح مد آمریکایی ارائه شده، رونمایی کرد. ابلو که سابقه حضور در کمپانی مطرح لویی ویتون را در سابقه خود دارد در 28 نوامبر 2021 پس از سال ها مبارزه با بیماری سرطان، فوت کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، به تازگی تصاویر مربوط به همکاری ابلو و مرسدس بنز در زمینه ارائه مرسدس بنز مایباخ اس680 منتشر شده که بر خلاف پروژه قبلی یک مدل مفهومی و عجیب و غریب نیست بلکه اندیشه های این طراح مد محصولی متعارف و البته فوق لوکس را روی خط تولید مرسدس قرار می دهد تا در بازار آمریکا ارائه شود.

براساس اطلاعات موجود تنها 39 دستگاه از مرسدس بنز- مایباخ اس680 ویرجیل ابلو برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده است.

برای بدنه این مایباخ از تم دو رنگ استفاده شده بدین ترتیب که دور تا دور خودرو بژ است و در قسمت سقف و درپوش موتور و صندوق عقب رنگ مشکی کار شده است.

 
 

رینگ های آلومینیومی با طراحی خاص در اندازه 20 اینچی انتخاب شده اند.

فضای داخل کابین نیز جادوی چرم با کیفیت بیننده را اسیر خود می کند و تقریبا پوشش تمامی قسمت ها تم بژ دارد. فناورانه های مرسدس بویژه نمایشگرهای دیجیتال بزرگ اینجا هم حضور دارند و با استفاده از آخرین نسخه سامانه اختصاصی ام باکس مرسدس بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهند.

در بخش پیشرانه از نمونه 6 لیتری 12 سیلندر با 604 اسب بخار خروجی استفاده شده که برای به حرکت درآوردن این هتل لوکس عالی و مناسب به نظر می رسد.

اس680 در آزمایش ها طی 4.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده است و بیشینه سرعت نیز بطور الکترونیکی روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها