کد خبر : 74653

تصاویر جاسوسی هیوندای HB20 منتشر شد

تصاویر جاسوسی هیوندای HB20 منتشر شد

با بالا ماندن قیمت بنزین، خودرو‌یی مانند هیوندای HB ۲۰ ساب کامپکت که مصرف سوخت بهینه‌ای دارد، بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما در آمریکا این خودرو محبوبیت چندانی ندارد، بنابراین این خودروساز فروش آن را در ایالات متحده متوقف کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مدل‌هایی مانند فورد فیستا، تویوتا یاریس و هوندا فیت نیز مانند هیوندای HB ۲۰ اکنون در کشور‌های دیگر فروخته می‌شوند. همچنین قرار است برای مشتریان برزیلی HB ۲۰ هم به زودی به روز شود.

اکنون بر اساس تصاویری که منتشر شده می‌توان گفت هیوندای دریچه هوای کوچک را به طور کامل پوشانده است. روکش مشکی بیشتر قطعات را پوشانده و با روکش استتاری بخش‌هایی از نمای بیرونی در معرض دید قرار گرفته است.

آنطور که تویوتا اعلام کرده برخی تغییرات در نمای جلویی و عقبی خواهد بود و به احتمال زیاد جلوپنجره گسترده‌تر و چراغ‌های جلو جدیدتر ارائه شود. به نظر می‌رسد این خودرو از هیوندای i ۲۰ الهام گرفته شده باشد؛ همچنین در قسمت عقب چراغ‌های LED به روز شده دیده می‌شود.

 

تصاویر جاسوسی هیوندای HB20 به نمایش در آمد

 

هیوندای در حال حاضر HB ۲۰ را با سطح کیت خوبی ارائه می‌کند، بنابراین فضای داخلی تغییر زیادی نخواهد کرد. با این حال، یکی از چیز‌هایی که خودرو می‌تواند دریافت کند، یک پشت آمپری دیجیتال جدید است که در تریم‌های بالاتر در دسترس خواهد بود.

این خودرو در حال حاضر دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی اطلاعات سرگرمی است که دارای سیستم Android Auto و Apple CarPlay، پخش صدای بلوتوث و ... است. فناوری ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده و هشدار حفظ خطوط است.

 

تصاویر جاسوسی هیوندای HB20 به نمایش در آمد

 

یکی از مواردی که احتمالاً تغییر نخواهد کرد، پیشرانه‌های این مدل است. این خودرو یک موتور ۱.۰ لیتری سه سیلندر با و بدون توربوشارژ را ارائه می‌دهد که ۸۰ یا ۱۲۰ اسب بخار قدرت دارد. هیچ فناوری هیبریدی ارائه نمی‌شود، اما هیوندای این مدل را با گیربکس پنج سرعته دستی، شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک ارائه می‌دهد.

نسل فعلی هیوندای HB ۲۰ در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، بنابراین انتظار می‌رود مدل فیس لیفت شده در اواخر امسال معرفی شود. ساب کامپکت شانسی برای ورود به ایالات متحده ندارد، اما خودرو‌های کوچک به دلیل قیمت پایین در بسیاری از بازار‌ها محبوب هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها