کد خبر : 74594

تیزر مرسدس بنز EQT معرفی شد

تیزر مرسدس بنز EQT معرفی شد

کانسپت EQT سال گذشته پیش نمایش شده و اکنون قرار است در ۲۶ آوریل عرضه شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مرسدس برای اولین بار ون کلاس T جدید را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. یک سال بعد مرسدس کانسپت EQT را معرفی کرد که نسخه تمام الکتریکی مدل جدیدش بود. مرسدس گفت که کلاس T جدید را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد و به این وعده عمل کرده است.

ون جدید روز سه‌شنبه، ۲۶ آوریل رونمایی می‌شود و مرسدس تیزر جدیدی را برای نمایش آن منتشر کرده است.

نمای جلوی کلاس T با کانسپت EQT متفاوت است، به طوری که کانسپت تمام برقی دارای طراحی یک تکه جلوپنجره و چراغ جلو است که بعید به نظر می‌رسد در سایر خط‌های تولید کلاس T راه پیدا کند. مرسدس، کلاس T را با مجموعه‌ای از پیشرانه‌ها، از جمله موتور‌های بنزینی، عرضه خواهد کرد.کلاس T جدید به خودرو سیتان که یک بازطراحی بزرگ برای مدل سال ۲۰۲۲ داشته است، خواهد پیوست.

سیتان خودرویی از تلاش طراحی مشترک بین دایملر و رنو است که قطعات زیادی را با رنو کانگورو به اشتراک گذاشته، با این حال، مرسدس سیتان را به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری معرفی می‌کند، حتی اگر به عنوان یک ون مسافربری نیز در دسترس باشد.

مرسدس از ون جدید کلاس T به زودی رونمایی می کند

 

مرسدس با T-Class جدید رویکرد متفاوتی در پیش گرفته و این خودرو را به عنوان یک ون کوچک ممتاز معرفی می‌کند. مرسدس می‌گوید کلاس T جدید در داخل مملو از فناوری‌های به روز و ایمن است.

مرسدس از ون جدید کلاس T به زودی رونمایی می کند

 

جزئیات قوای محرکه همچنان مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که مرسدس آن را با طیف وسیعی از موتور‌های بنزینی و دیزلی و احتمالاً هیبریدی عرضه کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها