کد خبر : 74545

برابوس ادونچر 800 XLP SuperWhite | ابرهیولای دنیای پیکاپ ها

برابوس ادونچر 800 XLP SuperWhite | ابرهیولای دنیای پیکاپ ها

برابوس 800 Adventure XLP SuperWhite را می توان یک سوپرپیکاپ برای علاقه‌مندان آفرود به شمار آورد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، کمپانی برابوس با تبدیل شاسی بلند برابوس 800 Adventure XLP SuperWhite به یک سوپرپیکاپ با محور‌های دروازه‌ای و فاصله‌ مناسب از سطح زمین (۴۹ سانتی متر) به طور کامل از شکاف موجود در خط تولید Affalterbach بهره برده است. Affalterbach محل تولید موتور‌های V۸ است و از بهار ۲۰۱۹ محل تولید موتور‌های جدید ۴ سیلندر بوده است.

۸۰۰ Adventure XLP Superwhite جدید ادامه تولید وانتی به نام غول سوپربلک است که در ابتدای سال رونمایی شد. پیکاپ پلاریزه کننده G۶۳ روی چرخ‌های ۲۲ اینچی قرار گرفته است، علیرغم اندازه بزرگ لاستیک ها، برابوس می تواند در ۴.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به  ۲۱۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

نسل قبلی این خودرو  یک موتور V۱۲ را در داخل محفظه موتور قرار داده بود و اکنون این سوپرپیکاپ به یک موتور V۸ متصل است؛ با این حال، این نسخه استاندارد ۴.۰ لیتری توئین توربو را ندارد، زیرا برای ارائه ۷۸۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور، این موتور طراحی شده است.

برابوس 800 Adventure XLP SuperWhite معرفی شد

 

۸۰۰ Adventure XLP Superwhite با طول ۵.۳۱ متری حدود نیم متر طولانی‌تر از شاسی بلندی است که بر اساس آن ساخته شده است. با توجه به این که این پیکاپ توان بسیار زیادی دارد، عاقلانه است که قسمت بارعقب از ورق‌های فولادی ساخته شده باشد.

برابوس 800 Adventure XLP SuperWhite معرفی شد

 

برابوس ۸۰۰ Adventure XLP Superwhite دارای گلگیر‌های بزرگی از جنس فیبر کربن است که در کل خودرو از جمله برای دریچه‌های هوای روی کاپوت، روکش آینه‌های جانبی و همچنین اسپویلر جلو نیز استفاده شده است.

برابوس 800 Adventure XLP SuperWhite معرفی شد

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها