کد خبر : 74434

هوندا HR-V با موتور توربو رونمایی شد

هوندا HR-V با موتور توربو رونمایی شد

هوندا HR-V با موتور توربو اکنون در اندونزی معرفی شده و فیلیپین کشور بعدی است که HR-V در آن مجهز به موتور توربوشارژ می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در کشور آسیای جنوب شرقی، HR-V در چهار سطح موجود است. تنها نوع RS از موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌برد که ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

 HR-V که در اندونزی معرفی شده، اکنون به عنوان قدرتمندترین نسخه از مدل نسل سوم با موتور احتراق داخلی است. نسخه‌های قدرتمندتر هر دو الکتریکی هستند، اما فقط در چین فروخته می‌شوند.

HR-V اندونزیایی با نام RS عرضه می شود، به این معنی که با بقیه HR-V‌های جهان متفاوت خواهد بود، اگرچه شبیه به RS e:HEV است که در تایلند فروخته می‌شود. گفته می‌شود، HR-V با مشخصات هندی، اسپرت به نظر می‌رسد که با کیت‌های بدنه مختلف که با نشان RS همخوانی دارند برجسته می‌شود. در مقایسه با مدل تایلندی، ICE HR-V دارای دو لوله اگزوز است.

کشور بعدی که قرار است HR-V مجهز به موتور توربوشارژ شود، فیلیپین خواهد بود که در ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ معرفی می شود؛ درست مانند اندونزی، تمام مدل‌های HR-V ۲۰۲۲ در فیلیپین به مجموعه هوندا Sensing مجهز خواهند شد.

برای یادآوری، نسل سوم HR-V منحصراً به عنوان یک مدل هیبریدی در اروپا و همچنین در تایلند ارائه می‌شود. HR-V ژاپنی که Vezel نیز نامیده می‌شود، هر دو مدل هیبریدی و ICE را دریافت می‌کند، اگرچه موتور ۱.۵ لیتری بنزینی تنفس طبیعی برای مدل پایه در نظر گرفته شده است.

در ایالات متحده، HR-V استایلی متفاوت از سایر نقاط جهان خواهد داشت، هوندای آمریکایی اعلام کرده است که ورود HR-V در ۴ آوریل ۲۰۲۲ اتفاق خواهد افتاد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها