کد خبر : 74282

پروایدر هانتر | سوپر اسپرت 600 اسب بخاری برای رالی

پروایدر هانتر | سوپر اسپرت 600 اسب بخاری برای رالی

پرودرایو، خودرویی همانند پورشه ۹۱۱ سافاری / داکار یا لامبورگینی هوراکان استراتو سوپراسپرتی برای رالی است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این خورو در اصل یک نسخه جاده‌ای از ماشین رالی داکار BRX Hunter T۱+ است. این خودرو بیش از ۵۰ درصد قدرت بیشتری نسبت به رقبای دیگر دارد.

در واقع، در زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ عرضه شده توسط فورد قرار دارد که توسط Prodrive بهینه سازی شده است تا بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. موتور قوی توئین توربو به این سوپراسپرت کمک می‌کند تا در کمتر از چهار ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. تقریباً ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت خواهد داشت.

حداکثر سرعت برای خودرویی که دارای لاستیک‌های بزرگ ۳۵ اینچی آفرود است که عمدتاً برای جاده‌های ناهموار به جای آسفالت صاف در نظر گرفته شده است، کاملاً شگفت‌انگیز است. 

Prodrive Hunter به عنوان سوپراسپرتی با 600 اسب بخار معرفی شد

 

Prodrive Hunter یک وسیله نقلیه ماجراجویانه واقعی است که دارای سیستم تعلیق در جلو و عقب با ۴۰۰ میلی متر (۱۵.۷ اینچ) حرکت است.  پرودرایو هانتر را با یک گیربکس شش سرعته با تعویض دنده مجهز کرده است که تمام این نیرو را به یک سیستم چهار چرخ متحرک هدایت می‌کند.

Prodrive Hunter به عنوان سوپراسپرتی با 600 اسب بخار معرفی شد

 

این خودرو در فضای باز دارای دیفرانسیل‌های جلو، وسط و عقب است، به غیر از دمپر‌های قابل تنظیم و مخزن سوخت عظیم که می‌تواند ۴۸۰ لیتر (۱۲۷ گالن) را در خود جای دهد. این خودرو بر روی چرخ‌های آلیاژی فورج شده ۸.۵J x ۱۷۲ با کالیپر‌های شش پیستونه همراه با دیسک‌های هواکش بخشی از سیستم ترمز مخصوص مسابقه سوار می‌شود.

این خودرو ارزان نیست؛ هزینه آن ۱.۲۵ میلیون پوند (۱.۶۳ میلیون دلار) است. قرار است تنها 25 نسخه از این خودرو در بنبری، بریتانیا ساخته شود و اولین نمونه قبلاً به شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه بحرین فروخته شده است. 

Prodrive Hunter به عنوان سوپراسپرتی با 600 اسب بخار معرفی شد

 

به احتمال زیاد لامبورگینی هوراکان استراتو و پورشه ۹۱۱ سافاری / داکار که رقیبان اصلی این خودرو هستند، بسیار ارزان‌تر از آن باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها