کد خبر : 74194

آغاز فروش سدان زیبای دانگ فنگ + قیمت

آغاز فروش سدان زیبای دانگ فنگ + قیمت

دانگ فنگ از مجموعه محصولات برند فنگشن(ایولوس) یک سدان جدید با نام Xuan Max را دارد که در بازار چین از 14800 تا حدود 20 هزار دلار قیمت گذاری می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، در قست های مختلف بدنه با تاکید بر استفاده از عناصر کرومی تلاش شده تا حس یک خودروی باکیفیت و لوکس به مخاطب انتقال داده شود.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4797 میلیمتر در طول، 1870 میلیمتر در عرض و 1475 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2770 میلیمتر است. وزن خالص این محصول 1486 کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه

در بخش پیشرانه این محصول نیز اسیر فرمول برتر خودروهای چینی شده! یا اگر واضح تر بگوئیم تپنده 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو برای آن در نظر گرفته شده است. میزان خروجی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر است.

این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می شود.

متوسط مصرف سوخت 6.2 لیتر برای هر 100 کیلومتر رانندگی و ظرفیت باک 52 لیتر است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه 17 اینچی ارائه می شوند.

 
 

کابین

کابین به سبک محصولات روز طراحی شده و در این قسمت نیز توجه زیادی به جزئیات کرومی براق شده است. یک خط زرد رنگ جذاب نیز در کنسول اصلی جلو استفاده شده که در نوع خود جذاب و برای این فضا جذاب است اما چون مکمل و هماهنگ کننده ای در بدنه و نمای خارجی برای آن وجود ندارد، دقیقا به همین دلیل مقداری بی ربط به نظر می رسد.

از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، نمایشگرهای دیجیتال سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر، بلوتوث، پورت یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین جلو با حافظه، استراحتگاه دست عقب و جلو، تنظیم الکتریکی آینه ها مجهز به گرم کن و تاشوی خودکار، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، سنسور باران، پاور ویندوز و ... اشاره کرد.

 
 

ایمنی

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل تطبیقی، ورود بدون کلید، رادارپارک عقب، دوربین 360 درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ و ... قابل اشاره هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها