کد خبر : 73971

مرسدس بنز اسپرینتر با موتور توربو

مرسدس بنز اسپرینتر با موتور توربو

خودروی اسپرینتر مدل ۲۰۲۳ دیگر با موتور ۳ لیتری V-۶ توربو دیزل (که ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۵ پوند فوت گشتاور تولید می کرد) ارائه نمی‌شود این ون تنها با سه گزینه موتور چهار سیلندر ارائه می‌شود، پیشرانه استاندارد دارای یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۱۸۸ اسب بخاری بنزینی است که به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دو گزینه موتور دیگر، موتور‌های ۲ لیتری جدید مرسدس بنز دیزلی هستند که یکی از آن‌ها دارای یک موتور توربوشارژر است و ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

دیگری موتور توربوشارژ دوقلویی است که ۲۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۳۲ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. بر خلاف موتور V-۶ و خروجی دیزل ۲.۰ لیتری که جایگزین شده است، نسخه‌های جدید به جای یک گیربکس هفت سرعته با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

در حالی که موتور دیزلی با خروجی پایین‌تر به دیفرانسیل عقب مجهز است، اکنون می توان هم زمان با خروجی بالا، آن را با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک در اختیار داشت.

پیش از این، موتور دیزلی V-۶ با سیستم چهار چرخ محرک قابل انتخاب در دسترس بود که ۳۵ درصد از گشتاور را به محور جلو و ۶۵ درصد را به عقب در هنگام درگیر شدن می‌فرستاد. مرسدس می‌گوید Sprinter ۲۰۲۳ در اوایل سال آینده در ایالات متحده به فروش می‌رسد، اما این شرکت هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها