کد خبر : 73860

لامبورگینی اوروس EVO در راه است

لامبورگینی اوروس EVO در راه است

تغییرات این خودرو نسبت به قبل زیاد نیست و تنها برخی اجزا تغییر کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، لامبورگینی به تازگی تغییراتی را روی اوروس Evo اعمال کرده است که جدیدترین تصاویر این کراس اوور در جاده‌های برفی به نمایش در آمده است.

از جمله تغییرات در این خودرو می توان به تغییر نمای جلویی اشاره کرد که اکنون نسبت به قبل ساده تر شده است. چراغ‌های مه شکن نسبت به قبل قوی تر هستند و احتمالا به دلیل تولید این خودرو در مناطق سردسیر است در نتیجه نباید انتظار داشت این چراغ ها را در زمان رونمایی ببینیم. 

نمای کلی خودرو نسبت به قبل تغییر چندانی نکرده است؛ قابل توجه‌ترین تغییر این است که دریچه پشت چرخ عقب اکنون به جای اینکه مانند اوروس فعلی از آن فاصله بگیرد، دارای زاویه در امتداد گلگیر است.

از عکس‌های جاسوسی قبلی، می‌دانیم که یک سپر بازطراحی شده در پشت آن وجود دارد. یک جفت لوله اگزوز دایره‌ای شکل قابل مشاهده است که از هر گوشه زیر دیفیوزر خارج می‌شود. عکسی از فضای داخلی منتشر نشده است، بنابراین تغییرات در آنجا یک راز باقی می‌ماند.

بنا به گزارش ها، اوروس Evo با یک توربوشارژر دوقلو V۸، ۴.۰ لیتری تولید خواهد شد که ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۸۴۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، اما کراس اوور به روز شده ممکن است کمی بیشتر قدرت داشته باشد.

لامبورگینی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ تمام خودروهای خود را برقی کند؛ این بدان معناست که یک اوروس هیبریدی در راه است و برخی شایعات حاکی از آن است که یک پلاگین است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها