کد خبر : 73777

وولینگ مینی گیم بوی | خودروی برقی فقط 4200 دلار

وولینگ مینی گیم بوی | خودروی برقی فقط 4200 دلار

وولینگ مینی EV GameBoy ادیشن نام جدیدترین خودرو برقی چینی است که با ۴۱ اسب بخار به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، طبق داده‌های انجمن خودرو‌های مسافری چین، برای خرید وولینگ مینی در سال گذشته ۳۹۵ هزار و ۴۵۱ ثبت نام شد که تقریباً سه برابر بیشتر از سال ۲۰۲۰ بود. این عدد باعث شد که این مدل پرفروش‌ترین خودروی برقی در کشور چین باشد و جزو خودروهای داخلی باقی بماند.

اکنون این خودرو نسخه ویژه جدیدی برای حفظ تقاضا در سال ۲۰۲۲ دریافت می‌کند. مینی GameBoy ادیشن در چهار نسخه مختلف Hurricane Phantom، Jungle Traveler، Star Rover و Party Sweetheart عرضه می‌شود.

هر یک از این خودرو نمای بیرونی متفاوتی با یکدیگر دارند همچنین چرخ‌های با اندازه مختلف و تریم منحصر به فرد دارند؛ در مقایسه با مینی الکتریکی معمولی، مدل‌های نسخه ویژه از چراغ‌های جلوی جدید با چراغ‌های LED در روز و نمای جلوی اصلاح‌شده با نوار LED اضافی که دو دسته نور را به هم متصل می‌کند، بهره می‌برند.

 ابعاد مینی EV GameBoy ادیشن نسبت به مدل استاندارد کمی تغییر کرده است. طول ۸۰ میلی‌متر افزایش یافته و به ۲۹۹۷ میلی‌متر رسیده است، در حالی که ارتفاع برعکس با ۱۷ میلی‌متر کاهش به ۱۶۰۴ میلی‌متر رسیده است. با این حال، احتمالاً مهم‌ترین ارتقاء، موتور الکتریکی جدید و قدرتمندتر با ۴۱ اسب بخار به جای موتور الکتریکی پایه ۲۷ اسب بخار  است.

رسانه‌های چینی گزارش می‌دهند که این خودرو یک باتری با ظرفیت ۲۶.۵ کیلووات ساعت دریافت می‌کند که طبق استاندارد CLTC بردی تا ۲۸۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. این میزان بیش از یک افزایش قابل توجه است، زیرا خودروی الکتریکی در حال حاضر با چهار گزینه باتری در دسترس است که امکان مسافت بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ کیلومتر بدون شارژ مجدد را فراهم می‌کند. با این حال، هنوز هیچ خبر رسمی از سوی سازنده مبنی بر تایید بسته باتری بزرگتر وجود ندارد.

در فرم استاندارد، وولینگ  مینی EV حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دارد. هنوز هم ارزان‌ترین خودروی الکتریکی جدید در چین با قیمت اولیه حدود ۴۲۰۰ دلار است. این محدوده برای یک مدل با بارگذاری کامل حدود ۵۷۰۰ دلار است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها