کد خبر : 7377

خودروی مفهومی جدید اینفینیتی با اسم QX Inspiration معرفی شد

خودروی مفهومی جدید اینفینیتی با اسم QX Inspiration معرفی شد

تصاویر رسمی خودروی مفهومی اینفینیتی QX Inspiration در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این محصول در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی می شود.

به گزارش خودروتک، نزدیک به یک ماه پیش شاهد انتشار تیزر خودروی مفهومی اینفینیتی در فضای مجازی بودیم و حال تصاویر رسمی خودروی مفهومی اینفینیتی QX Inspiration در اختیار رسانه ها قرار گرفته است (تیزر کراس اوور برقی اینفینیتی پیش از رونمایی رسمی منتشر شد).

اینفینیتی قصد دارد از این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت به صورت رسمی رونمایی کند. این برند ژاپنی اعلام کرده QX Inspiration خودروهای کراس اوور برقی آینده این شرکت را به نمایش می گذارد. این خودرو از زبان طراحی جدیدی بهره می برد.

مدیر بخش طراحی اینفینیتی در رابطه با این خودرو اعلام کرده است: خودروی مفهومی اینفینیتی QX Inspiration آغازگر آینده ای جدید برای اینفینیتی است. این تکنولوژی جدید برای ما این فرصت را فراهم کرده تا زبان طراحی خود را تغییر دهیم.

در جلوی این خودرو برند اینفینیتی به همراه نام آن به چشم می خورد. این برند ژاپنی تصمیم گرفته در خودروی مفهومی خود به‌جای آینه های جانبی استاندارد، از دوربین استفاده کند. چراغ های این خودرو طراحی بسیار باریکی دارند.

در تصاویر منتشر شده، فضای داحلی این خودرو حضور ندارد؛ با این حال اینفینیتی به کابین لوکس و جادار خودروهای برقی آینده خود اشاره کرده است.

خودروی مفهومی اینفینیتی QX Inspiration بر اساس پلتفرم جدید این شرکت ژاپنی توسعه یافته است. این پلتفرم برای خودروهای برقی جدید این برند طراحی شده اند. اینفینیتی قصد دارد از سال 2021 خودروهای برقی خود را روانه بازار کند.

در رابطه با موتور مورد استفاده در این خودرو و همچنین خودروهای برقی آینده اینفینیتی، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. این خودروی مفهومی به احتمال زیاد در تاریخ 14 ژانویه (24 دی) در نمایشگاه خودروی دیترویت به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها