کد خبر : 73684

فولکس واگن ID2 | عضو جدید برقی های شرکت

فولکس واگن ID2 | عضو جدید برقی های شرکت

بزرگترین خودروساز آلمان هم اکنون حدود ده وسیله نقلیه برقی باتری دار در سراسر جهان دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از تحرک الکتریکی این روز‌ها یکی از کلیدواژه‌های خودرویی است و فولکس واگن مشتاق است تعداد خودروهای برقی خود را گسترش دهد؛  برخی از این خودروها عبارتند از ID.۳ هاچ بک، ID.۴ کراس اوور، ID.۵ کراس اوور کوپه، و خودرو سه ردیف ID.۶ و اخیراً هم فولکس واگن مشخصات ون ID.Buzz را فاش کرده است.

فولکس واگن همچنین در حال برنامه ریزی یک خودروی برقی کم هزینه و ساب کامپکت با نام ID.۲ است. قیمت هدف آن حدود  ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار با نرخ ارز فعلی خواهد بود. ID.۲ همچنین دارای دو نسخه Urban و X خواهد بود.

Urban احتمالاً چیزی شبیه به پولو برقی خواهد بود، در حالی که X ممکن است  از مفهوم ID.Life الهام گرفته شده باشد که اواخر سال گذشته به نمایش درآمد.

برخی بر این باورند که کراس اوور EV تا سال ۲۰۲۶ به تولید خواهد رسید. آن‌ها اضافه کردند که عرضه آن ممکن است یک سال پس از عرضه ID.۲ باشد.

ID.۲ X از پلت فرم MEB استفاده می‌کند که زیربنای چندین خودروی الکتریکی گروه خودروی فولکس واگن است. این خودروی مفهومی از یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی به همراه یک موتور جلو استفاده می‌کرد که ۲۳۱ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

فولکس واگن همچنین ادعا می‌کند که بردی تا ۴۰۱ کیلومتر دارد. البته این ممکن است برای مدل تولیدی تغییر کند و ممکن است مانند سایر مدل‌های فولکس واگن ID بسته‌های باتری متفاوتی داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها