کد خبر : 73518

آخرین پیش نمایش رنو آسترال قبل از رونمایی اصلی

آخرین پیش نمایش رنو آسترال قبل از رونمایی اصلی

رنو توضیح می‌دهد که آسترال ظاهری بسیار مدرن و قوس چرخ‌های بزرگ دارد که در اصل چرخ‌های بزرگ را پنهان می‌کند. چند ویژگی طراحی، از جمله محافظت در برابر برخورد جانبی و دیفیوزر الهام گرفته شده از خارج از جاده در قسمت جلو، این مدل را به عنوان یک SUV خاص توصیف می‌کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، آسترال به نظر بسیار شبیه یک نسخه ارتقا یافته از مگان E-Tech الکتریکی است. طبیعتاً تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد و امضای نورپردازی شاسی بلند جدید یکی از ویژگی‌های طراحی متمایز آن است. رنو می‌گوید نمای جلوی این مدل ترکیبی از چند ویژگی این کارخانه خودروسازی است.

اگنتا دالگرن، مدیر پروژه طراحی رنو، توضیح می‌دهد: «ما نمای بیرونی کاملاً جدید آسترال را بر اساس زبان جدید «فناوری حسی» برند رنو طراحی کردیم. نتیجه ترکیبی از اشکال سخاوتمندانه، کناره‌های بیرون زده و جزئیات فنی ظریف مانند چراغ‌های با تکنولوژی بالا است که طراحی متمایز آن را تقویت می‌کند.

جایگزین Kadjar پلت فرم خود را با نیسان قشقایی جدید برای اروپا به اشتراک می‌گذارد، به این معنی که شاسی بلند فرانسوی با موتور دیزلی در دسترس نخواهد بود. در زمان عرضه، یک موتور ۱.۳ لیتری ۱۲ ولتی هیبریدی ملایم به همراه یک واحد TCe کاملاً جدید ۱.۲ لیتری با فناوری هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی به فروش می‌رسد.

تمام جزئیات فنی در ۸ مارس، زمانی که آسترال جدید رونمایی رسمی و کامل خواهد شد، رونمایی خواهد شد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها