کد خبر : 73459

تصاویر جاسوسی از ب ام و سری 3 فیس لیفت منتشر شد

تصاویر جاسوسی از ب ام و سری 3 فیس لیفت منتشر شد

به تازگی تصاویر نسخه ب ‌ام ‌و سری ۳ فیس ‌لیفت شده جدید ۲۰۲۲ توسط عکاسان در شفاف ‌ترین حالتی که تاکنون انجام شده است، شکار شد. این خودرو تحت آزمایش در جاده‌ های عمومی آلمان قرار دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، پس از مدت ها طرفداران خودروی محبوب ب ام و می توانند جزئیات بیشتری از نسخه سری ۳ فیس لیفت شده این کمپانی را مشاهده کنند. بر اساس تصاویر منتشر شده در این رابطه، بخش های جلو و عقب این خودرو  استتار شده است.

به ‌روزرسانی ‌های طراحی در محصول فوق الذکر، در مقایسه با نمونه های فعلی آن بسیار ظریف به نظر می‌رسند، اما مدل تصویر شده دارای ظاهری استایل M Performance و افزودنی‌های آیرودینامیک جدید است.

یک اسپویلر به وضوح در عقب ب ام و سری ۳ قابل مشاهده است، در حالی که لبه اسپویلر، ورودی ‌های هوای بزرگ ‌تر داشته و جلو پنجره ‌ای به سبک لانه زنبوری در این خودرو نصب شده است.

به گزارش سیناپرس، هنوز مشخص نیست که ب ام و چه موتورهایی را به عنوان بخشی از به‌ روزرسانی سری ۳ ارائه می ‌کند، اما به نظر می‌ رسد این مدل مجموعه‌ ای از پیشرانه‌ های بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی را حفظ کند.

به باور کارشناسان، یک نوع هیبریدی ملایم از موتور چهار سیلندر بنزینی نیز می تواند به مجموعه اضافه شود و به گزینه های دیزلی و شش سیلندر MHEV بپیوندد.به گزارش سیناپرس، یکی از این تصاویر همچنین اشاره‌ ای به سیستم اطلاعات سرگرمی سری ۳ دارد که گمان می ‌رود نسل هشتم سیستم iDrive این شرکت باشد، این سیستم پیش از این در نسخه های  BMW iX و BMW i4 الکتریکی دیده شده است.

به گزارش سیناپرس، اگر سری ۳ جدیدترین سیستم iDrive را دریافت کند، یکی از به‌ روز رسانی ‌های اصلی این مدل خواهد بود.  بی ام‌ و این سیستم را قوی‌ترین نمونه در نوع خود توصیف کرد که دارای یک کنترلر چرخشی، پشتیبانی از داده‌های 5G، کنترل‌ های جدید صفحه لمسی و یک نمایشگر مرکزی بزرگ و خمیده است.

گفتنی است که شرکت ب ام و در محصولات iX این سیستم یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی را با یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 14.9 اینچی با وضوح 200ppi ارائه می کند.به گزارش سیناپرس، انتظار می رود بی ام و سری ۳ فیس لیفت شده اواخر سال جاری به فروش برسد و احتمالاً قیمت کمتری نسبت به نمونه های فعلی دارشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها