کد خبر : 73309

نمایشی از نیسان و اینفینیتی مدل 2025

نمایشی از نیسان و اینفینیتی مدل 2025

این مدل‌های جدید در می‌سی‌سی‌پی ساخته می‌شوند و بخشی از برنامه عرضه ۱۵ خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - نیسان اعلام کرد که از سال ۲۰۲۵ در کارخانه خود در کانتون، می‌سی سی پی، دو مدل جدید EV برای ایالات متحده خواهد ساخت. یکی به عنوان نیسان و دیگری به عنوان اینفینیتی است و شاید شگفت انگیزترین چیز در مورد این مدل‌های الکتریکی جدید این است که به نظر می‌رسد که آن‌ها بیشتر خودرو‌های سواری هستند تا کراس اوور.

 این دو احتمالاً دارای زیربنا‌ها و پیشرانه‌های مشترک هستند و نسخه اینفینیتی احتمالاً استایل متمایز و فضای داخلی مجلل‌تری ارائه می‌دهد. ما فکر می‌کنیم که نیسان ممکن است شبیه کانسپت IMS باشد که در سال ۲۰۱۹ نشان داده شده است، در حالی که اینفینیتی می‌تواند نشانه‌هایی از مفهوم QS Inspiration داشته باشد.

این که نیسان و اینفینیتی این مدل‌ها را چه می‌نامند، حدس می‌زنند، اما اگر نسخه نیسان به طور موثر جایگزین ماکسیما در خط تولید شود و این نام آشنا را به کار گیرد، تعجب نخواهیم کرد. به همین ترتیب، نسخه اینفینیتی می‌تواند Q۵۰ قدیمی را در اختیار بگیرد.

احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های نیسان دریافت خواهیم کرد، اگرچه خود این مدل‌ها تا سال ۲۰۲۵ در می‌سی‌سی‌پی تولید نخواهند شد. در این بین، این شرکت قصد دارد کراس اوور الکتریکی ۲۰۲۳ آریا را اواخر امسال در ایالات متحده عرضه کند که قیمت آن از ۴۷ هزار و ۱۲۵ دلار آغاز می‌شود و در ژاپن ساخته می‌شود.

تا سال ۲۰۳۰، نیسان می‌گوید که قصد دارد ۱۵ وسیله نقلیه الکتریکی را روانه بازار کند. در اوایل امسال، این شرکت چندین کانسپت EV از جمله یک پیکاپ، یک خودروی اسپورت کانورتیبل و چندین SUV کوچک را به نمایش گذاشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها