کد خبر : 73217

پورشه ماکان 2023 رونمایی شد

پورشه ماکان 2023 رونمایی شد

این اولین شاسی بلند پورشه است که نشان تورینگ را دریافت می کند و بین مدل پایه و Macan S قرار می گیرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - مدل‌های تورینگ، شکاف بین تریم‌های پایه و میان رده را در خط تولید پورشه پر می‌کنند و هیجان بیشتری را بدون افراط و تفریط ارائه می‌دهند. ماکان T دقیقاً بین مدل استاندارد و ماکان S قرار گرفته است، به این ترتیب، پیشرانه اولیه ماکان را حفظ می‌کند که یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۲۶۱ اسب بخار است.

انتقال نیرو به هر چهار چرخ از طریق گیربکس هفت سرعته PDK انجام می شود. اکنون این خودرو پکیج Sport Chrono را به عنوان تجهیزات استاندارد دریافت می‌کند. تعلیق بادی تطبیقی ​​نیز جزو گزینه های اختیاری است .

سیستم Porsche Torque Vectoring Plus نیز برای ماکان T بهینه‌سازی شده است، اما مانند سیستم تعلیق بادی تطبیقی، یک گزینه اضافی است . پورشه می‌گوید ماکان T می‌تواند در ۵.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که ۰.۲ ثانیه سریعتر از مدل پایه است.

به طور طبیعی، ماکان T با برخی از پیشرفت‌های بصری هم در خارج و هم در داخل ارائه می‌شود. تزئینات خاکستری آینه‌های جانبی، اسپویلر سقف، اطراف مشبک و راکر‌های جانبی را اکنون داراست. نشان‌های عقب نیز خاکستری هستند و برای تاریکی بیشتر، ماکان T از تزئینات مشکی در اطراف پنجره‌ها و نوک اگزوز استفاده می‌کند.

چرخ‌های ۲۰ اینچی  و صندلی‌های اسپرت گرم شونده هشت جهته در تریم ویژه ماکان T استاندارد هستند. راننده و سرنشینان همچنین یک فرمان اسپرت استاندارد، کرونومتر Sport Chrono در داشبورد و مارک ماکان T را در رکاب‌های در خواهند یافت.

پورشه سال گذشته ۲۴ هزار و ۷۱۶ دستگاه ماکان را به خریداران آمریکایی فروخت. اضافه کردن ماکان T می‌تواند مشتریان بیشتری را به همراه داشته باشد، اما این به قیمت بستگی دارد. قیمت پایه ماکان در حال حاضر از ۵۴۹۰۰ دلار و ماکان S از ۶۵۴۰۰ دلار شروع می‌شود. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها