کد خبر : 73082

ون خاص مرسدس بنز | eSprinter با تحمل دمای 30 درجه زیر صفر

ون خاص مرسدس بنز | eSprinter با تحمل دمای 30 درجه زیر صفر

مرسدس بنز می‌داند که مشتریانش، ون‌های باری خود را در شرایط سختی قرار می‌دهند؛ به همین دلیل است که تست استقامت زمستانی ون جدید eSprinter EV را بسیار جدی گرفته استف فقط به این دلیل که این وسیله نقلیه الکتریکی است به این معنی نیست که با آن برخورد خاصی می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، انتظار می‌رود که eSprinter جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ رونمایی شود تا بتواند سرما و گرمای شدید را کنترل کند تا مشتریان بتوانند به نسل بعدی خودرو‌های تجاری اعتماد کنند.

eSprinter جدید در حال حاضر دمای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کند و اگر بتواند در این شرایط شدید دوام بیاورد به این معنی است که برای مدیریت یک زمستان سخت ​​مشکلی ندارد.

به گفته مرسدس، "در میدان‌های آزمایشی چالش برانگیز در Arjeplog سوئد، نزدیک به دایره قطب شمال، خودرو‌ها تحت آزمایش‌های مختلفی قرار می‌گیرند که در آن‌ها اثرات سرمای شدید بر روی هندلینگ، ارگونومی، مدیریت حرارتی و راحتی کابین بررسی می‌شود. " در طول این آزمایش، تک تک قطعات ون EV جدید برای عیوب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مرسدس گفته است که تمام قطعات این خودرو در اتاق‌های سرد مخصوص ساخته شده‌اند، جایی که خودرو‌ها قبل از آزمایش درایو خنک می‌شوند، آزمایش می‌شوند همچنین  مدیریت شارژ به طور دقیق مورد بررسی و بهینه سازی قرار گرفته است.

مرسدس بنز قصد دارد سه گزینه باتری مختلف را برای eSprinter ارائه دهد و هر یک از آن‌ها این آزمایش سخت را انجام دهند. این آزمایش همچنین شامل تمام سبک‌های بدنه مختلف این ون می‌شود.

تولید مرسدس بنز eSprinter در چارلستون، کارولینای جنوبی و سپس در کارخانه‌های دوسلدورف و لودویگزفلد آلمان آغاز خواهد شد. این خودروی الکتریکی تجاری جدید به گسترش سریع نفوذ خودرو‌های الکتریکی مرسدس بنز در بازار کمک خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها