کد خبر : 72977

تیونینگ ب ام و سری 7 دیزلی توسط منهارت

تیونینگ ب ام و سری 7 دیزلی توسط منهارت

شرایط صنعت بین المللی خودرو در حال تغییر است و بسیاری از مفاهیم شکل جدیدی به خود گرفته اند. اکنون دوران رشد پیشرانه های پاک و بطور خاص خودروهای الکتریکی آغاز شده و تقابلی جدی میان این گروه و پیشرانه های سنتی بنزینی وجود دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ،در چنین شرایطی پرداختن به خودروهای دیزل به راحتی می تواند به عنوان موردی عیجب و غریب قلمداد شود اما واقعیت آن است که این گروه از پیشرانه ها هنوز هم توسط برخی از خودروسازان تولید شده و البته مشتری هم دارند!

در یکی از جدیدترین اخباری که حضور نام دیزل در آن جالب است باید سراغ تیونر برجسته آلمانی یعنی منهارت پرفورمنس برویم که MH7 400d را معرفی کرده است.

این پروژه براساس ب ام و 740 با پیشرانه دیزل و مجهز به سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی اکس درایو شکل گرفته است. پیشرانه 6 سیلندر استاندارد مراحل فنی مانند تغییرات ایی سی یو، توربوشارژر جدید و بروزرسانی سیستم اگزوز را پشت سر گذاشته تا میزان خروجی آن برابر با 405 اسب بخار و گشتاور 790 نیوتن متر باشد.

تیونر همچنین جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک را نیز بروزرسانی کرده تا با گشتاور افزایش یافته هماهنگی داشته باشد.

پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری دیزل استاندارد خودروی مذکور برابر با 320 اسب بخار  خروجی و 680 نیوتن متر گشتاور دارد.

سیستم تعلیق نیز بروزرسانی هایی را داشته و ارتفاع از سطح زمین حدود 30 میلیمتر کمتر شده است. رینگ های آلومینیومی 22 اینچی نیز بر زیبایی های کار افزوده است.

بنابر یک رسم دائمی، منهارت از رنگ بدنه تیره با نوارهای طلایی به عنوان تم مکمل استفاده کرده و حاصل کار نیز جذابیت های بالایی را به نمایش گذاشته است.

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها