کد خبر : 72941

3 مدل سفارشی مینی با رنگ های جدید

3 مدل سفارشی مینی با رنگ های جدید

مینی به مناسبت بیستمین سالگرد فروش خودرو‌های کوچک در آمریکای شمالی، سه مدل نسخه ویژه را آماده می‌کند که تقریباً برای کل خط تولید در دسترس خواهد بود؛ این خودروها قرار است در چین ساخته شود و نکته حائز اهمیت این است که در ساخت آنها از نوعی فلز خاص استفاده شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -  نسخه‌های Resolute، Untamed و Untold به ترتیب برای مدل‌های کوپر، کانتریمن و کلوبمن در دسترس هستند.

کوپر Hardtop را می‌توان به‌عنوان نسخه Resolute Edition سفارش داد که با رنگ سبز Rebel روی بدنه و رنگ سفید برای درپوش آینه‌ها و سقف ارائه می‌شود.

نسخه کانورتیبل با رویه پارچه‌ای مشکی و چرخ‌های ۱۸ اینچی مشکی ارائه می شود که این پکیج در هاچ بک برقی کوپر S E نیز موجود است.

Mini Reveals Fashioned 2023 Lineup نسخه ویژه

 

مدل‌ کانتریمن را می‌توان با بسته جدید ادیشن، که از رنگ بیرونی مومنتوم گری استفاده می‌کند، خرید. در داخل، یک پنل با نور پس‌زمینه که منظره‌ای از کوه را به نمایش می‌گذارد در سراسر داشبورد کشیده شده است و روکش‌های چرمی صندلی‌ها را زیبا کرده است.

Mini Reveals Fashioned 2023 Lineup نسخه ویژه

 

برند خودروسازی مینی می‌گوید که ۶۰ درصد از فروش خود را به ساخت خودرو‌های سفارشی اختصاص داده و امیدوار است که این سه  نسخه ویژه انتخاب‌های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد. تولید این خودروها در ماه مارس آغاز می‌شود و شرکت می‌گوید این خودروها در آوریل ۲۰۲۲ در نمایندگی‌ها در دسترس خواهد بود.

Mini Reveals Fashioned 2023 Lineup نسخه ویژه

 

مینی کوپر  Resolute Edition  از ۳۶ هزار و ۷۵۰ دلار برای هارد تاپ و ۴۱ هزار و ۲۵۰ دلار برای مدل کانورتیبل شروع می‌شود. Untold Edition Clubman از ۴۲ هزار و ۵۰۰ دلار و Untamed Edition Clubman از ۴۲ هزار و ۷۵۰ دلار شروع می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها