کد خبر : 72835

نسخه های شاسی بلند مرسدس بنز EQE و EQS آماده حضور در میدان

نسخه های شاسی بلند مرسدس بنز EQE و EQS آماده حضور در میدان

خانواده خودرو‌های الکتریکی EQ مرسدس بنز، به زودی با عرضه شاسی بلند EQS و EQE ، سومین و چهارمین مدل‌های مبتنی بر پلت‌فرم EVA ویژه خودرو‌های برقی این خودروساز آلمانی، دوباره رشد خواهند کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این ۲ خودرو از نظر مشخصات فنی شبیه به هم هستند و قرار است با هم در یک برنامه مهندسی مشترک توسعه یابند. آن‌ها نیز به شاسی بلند‌های الکتریکی EQA، EQB و EQC موجود در محدوده مرسدس خواهند پیوست.

نسخه ششم، نسخه تولیدی کانسپت Vision EQG مبتنی بر کلاس G است، که دارای یک پیشرانه چهار موتوره منحصر به فرد بوده که قرار است قبل از سال ۲۰۲۴ عرضه شود. طبق برنامه ریزی فعلی، شاسی بلند هفت سرنشین EQS، خودرو‌ برقی مرسدس برای ورود به بریتانیا آماده است.

منابع نشان می‌دهند که این پرچمدار ۵۱۶۰ میلی‌متری در نمایشگاه خودروی پکن در ماه آوریل پیش‌نمایش خواهد شد، قبل از اینکه EQE با طول ۴۸۵۰ میلی‌متر و پنج صندلی به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی گوانگژو در ماه نوامبر به نمایش درآید.

 

به گفته مرسدس، از خودرو‌های برقی بیشترین استقبال شده است. یکی از مدیران ارشد که از طراحی نهایی EQS SUV خبر داده است، گفته استدلال قانع کننده‌ای برای خرید این خودرو ارائه شده است که استاندارد‌های جدیدی را برای مرسدس بنز تعیین می‌کند.

شاسی بلند EQS قرار است یک بسته باتری لیتیوم یونی ۱۰۸ کیلووات ساعتی را در ترکیب با دو موتور ارائه دهد که با هم تا ۵۱۶ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ پوند فوت گشتاور را در قوی‌ترین مدل‌های استاندارد چهار چرخ محرک، EQS ۵۸۰ SUV ۴Matic، توسعه می‌دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها