کد خبر : 72795

مازراتی گیبلی MC Edition | به یاد روزهای مسابقات

مازراتی گیبلی MC Edition | به یاد روزهای مسابقات

شرکت خودروسازی مازراتی به تازگی از مدل های جدید MC Edition خود رونمایی کرد. این خودروها در سه مدل ارائه شده و دارای قدرت و سرعت بسیار زیادی هستند.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، شرکت خودروسازی مازراتی به تازگی از نسخه های ویژه MC Edition سالن گیبلی (Ghibli) و کواتروپورته (Quattroporte) و شاسی ‌بلند لوانته (Levante) در رنگ‌ های جدید و جزئیات داخلی خاص رونمایی کرد. 

کارشناسان، عملکرد سازش ناپذیر و روحیه مسابقه ‌ای این نسخه های جدید مازراتی را تجلیل کرده و مدعی هستند این محصولات می تواند اعتبار رقابتی این شرکت را که از زمان شروع مسابقات در سال ۱۹۲۶ به دست آمده بود، احیا کند.

گفتنی است MC Edition فقط در سه مدل نسخه‌های V8 موجود است و دو رنگ انحصاری دارد و با نام Giallo Corse و Blue Vittoria معرفی شده اند.

رنگ های زرد و آبی، رنگ های رسمی شهر مودنا هستند در ایتالیا هستند که شرکت  مازراتی در آن تاسیس شده و هنوز هم خودروهای خود را در این شهر تولید می کند.

رنگ های هر دو محصول دارای پوشش سه لایه بوده و  Giallo Corse فلزی دارای رنگ آبی کمی در نور بوده و نسخه آبی ویتوریا نیز دارای روکش مات است.

به گزارش سیناپرس نسخه MC همچنین دارای تزئینات مشکی، نشان‌های ویژه در بال‌ های عقب و ستون‌ های خاص، کالیپرهای ترمز آبی و چرخ‌های ۲۱ اینچی مشکی براق است. در بخش داخلی، عناصر فیبر کربن آبی، کنسول مرکزی و درها را تزئین می‌ کنند در حالی که دوخت آبی و زرد در سرتاسر تزئینات دیده می شود.

بخش های داخلی کابین مانند کنسول و روکش درها با چرم مشکی تزئین شده است و نشان‌های MC Edition روی پشت سری‌ ها و یک نشان ویژه روی کنسول مرکزی وجود دارد.

مازراتی های جدید همچنین دارای سانروف الکترونیکی، سیستم صدای فراگیر Bowers and Wilkins و بسته کمک راننده هستند.از نظر مکانیکی، خودروهای جدید مازراتی دارای موتور 3.8 لیتری توئین توربوشارژ V8 ساخت فراری هستند که در نسخه‌های تروفئو این خودروها نصب شده اند.

به گزارش سیناپرس این ویژگی فنی بدان معناست که Ghibli ، Quattroporte  و Edition به ترتیب سرعت صفر تا صد کیلومتر را در 4.3 ثانیه، 4.5 ثانیه و 4.1 ثانیه خواهند پیمود. حداکثر سرعت این خودروها نیز به ۳۲۶ کیلومتر در ساعت بالغ می شود.

در خاتمه گفتنی است قیمت نهایی این خودروها هنوز تایید نشده است اما مدل‌های MC Edition در اواخر این ماه برای سفارش در دسترس خواهند بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها