کد خبر : 72660

رولزرویس با حال و هوای گل ارکیده + تصاویر

رولزرویس با حال و هوای گل ارکیده + تصاویر

نام رولز-رویس با محصولات سفارشی پیوندی عمیق دارد. از این رو معرفی خودروهایی که تنها در یک نسخه و برای مشتری خاص تولید می شوند به هیچ عنوان در این مجموعه جای تعجب ندارد.

به گزارش خودروتک به نقل از در همین رابطه باید به یکی از جدیدترین سفارش هایی که رولز-رویس آماده تحویل به مشتری کرده اشاره کنیم که در نوع خود یک اثر هنری محسوب می شود.

نام رولز-رویس فانتوم در نسخه لانگ ویل بیس(فاصله طولانی تر بین محورها) که برای پروژه مذکور انتخاب شد پس از آماده سازی فانتوم ارکید یا همان ارکیده انتخاب شد.

دلیل انتخاب این عنوان نیز در نوع خود جالب است، بدین ترتیب که سنگاپوری ها یک نشان ملی دارند که نمونه ای خاص از گل ارکیده است و این گیاه دو رگه با نام ارکیده سنگاپوری نیز شناخته می شود.

نماد ملی سنگاپور اولین بار توسط اگنس جواکیم پرورش یافت.

ارکیده سنگاپوری

ارکیده سنگاپوری

 

با این توضیحات، مشاهده طرح گل ارکیده سنگاپوری برای تزئین فضای داخل کابین نیز توجیه می یابد. رولز-رویس به این نکته اشاره می کند که بخش شخصی سازی کمپانی برای آماده سازی نسخه مذکور از فانتوم حدود 2 سال تلاش کرده است.

یک نکته جالب دیگر در رابطه با فانتوم ارکید به طراحی گلدوزی بسیار ظریف در کابین مربوط می شود که توسط طراح برجسته پارچه از انگلیس با نام هلن امی ماری، کار شده است. طرح روی میزهای مخفی ردیف عقب نیز به ارکیده سنگاپوری اختصاص یافته است.

از دیگر جزئیات طراحی باید به نقش گل ارکیده در گلگیرهای جلو نیز اشاره کرد.

قیمت محصول مشخص در اطلاعات مربوط به خودرو مورد اشاره قرار نگرفته است.

در رابطه با پیشرانه نیز اطلاعاتی ارائه نشده اما اگر نمونه استاندارد مدنظر باشد پس این ارکیده متحرک نیز از نمونه 12 سیلندر 6.8 لیتری با 563 اسب بخار خروجی و گشتاور 900 نیوتن متر استفاده خواهد کرد.

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها